تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۳۱۳۳۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیام مدیرکل صمت گیلان به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران همیار، دلسوز و متعصب به تولید و تجارت هستند

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و قلم استان تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، تیمور پورحیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و قلم استان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود فراوان بر عزیزانی که با قدرت قلم، توان گفتار و تصویر نقشی سترگ در مسیر غنای افکار عمومی می‌زنند و انعکاس توفیقات و دستاورد‌های خادمان عرصه تولید و تجارت استان را به منصه ظهور می‌رسانند. بی شک بدون حضور خبرنگاران امین و صدیق، حقیقت و واقعیت‌ها در شکل درست آن منعکس نمی‌شود و حرکت جامعه به سمت سلامت، بهبود و اصلاح با چالش‌های فراوانی روبرو خواهد شد. بنا به فرموده حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) جهاد تبیین و امیدآفرینی همواره باید در دستور کار باشد. بر خود لازم می‌دانم از تمامی خبرنگاران صدیق، زحمتکش و تلاشگران فرهیخته حوزه رسانه که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا وجود ارزشمند خود را چراغ راه جامعه نموده‌اند، و همواره بعنوان همیار دلسوز و متعصب به تولید و تجارت هستند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. بی‌گمان صداقت، امانت داری، حقیقت نگری، تلاش و پشتکار، پرهیز از جانبداری از اصلی‌ترین رسالت‌های ارزشمند رسانه و مطبوعات است که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه را به همراه خواهد داشت. این روز گرامی؛ فرصت مناسبی است که از مجاهدت، تلاش و کوشش همه‌ی رسانه‌هایی که به نحوی در سال جاری تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان داشته‌اند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم. به روح بلند و والامقام شهدای اصحاب رسانه و قلم به‌ویژه شهید محمود صارمی درود می‌فرستم و از پروردگار بزرگ و مهربان خواهانم که بر علو درجات آنان بیفزاید.

تیمور پورحیدری

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده