تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۸
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۳۱۳۴۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

محموله سیمان‌های اهدایی واحد‌های مسکونی نیازمندان به شهرستان استهبان رسید

‌می‌متالز - با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری محموله سیمان‌های اهدایی و ارسالی از نهاوند به محل اجرای ساختمان‌های حادثه دیده در شهرستان استهبان رسید.

به گزارش می‌متالز، کرامت ابراهیمی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استهبان با بیان اینکه کیسه‌های سیمان اهدایی در اختیار نیازمندان و مالکان واحد‌های آسیب دیده از حوادث قرار می‌گیرد گفت: محموله سیمان در واقع کمکی برای بهسازی و بازسازی منازل آسیب دیده از حوادث است که با مشارکت بنیاد مسکن توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن گام‌های ارزنده‌ای در جهت توسعه و محرومیت زدایی در شهرستان استهبان برداشته است اضافه کرد: این نهاد انقلابی در طول سال‌های گذشته در راستای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی به ایجاد سرپناه برای محرومان جامعه و همچنین ایجاد عدالت در توسعه اقدام کرده است.

ابراهیمی از پرداخت وام‌های مسکن روستایی و شهری با همکاری بانک‌ها در این شهرستان با اعتباری معادل ۵۸۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در این شهرستان ۵۴۰ میلیون تومان وام معیشتی پرداخت شد و ۲ میلیارد تومان به عنوان تهسیلات بلا عوض جهت احداث واحد‌های مسکونی و تعمیراتی اختصاص یافت.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استهبان از بهسازی روستا‌های این شهرستان، آسفالت و توسعه معابر، احداث کانال دفع آب‌های سطحی با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

منبع: گیتی آنلاین

عناوین برگزیده