تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۱۸
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۳۱۳۹۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در راستای تامین نیاز آموزشی بنگاه‌ها؛

تفاهمنامه همکاری فی‌مابین صحا و دانشگاه صنایع و معادن به امضا رسید

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با بیان اینکه بنگاه‌ها نیازمند آموزش و انتقال تجربیات هستند، از امضای تفاهمنامه همکاری صحا و دانشگاه صنایع و معادن خبر داد.

به گزارش می‌متالز، تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و دانشگاه صنایع و معادن ایران با حضور «محسن نادری‌منش» مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته (صحا) و «سیدعلیرضا شجاعی» سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران به امضا رسید.

نادری‌منش در جریان امضای این تفاهم‌نامه، با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این تفاهم‌نامه بتواند بخشی از نیاز‌ها و دغدغه‌های صنایع پیشرفته را برطرف کند، گفت: به‌واسطه تحریم و عدم حضور جدی تولید کنندگان در عرصه‌های بین‌المللی، نیاز به انتقال تجربیات به بنگاه‌ها حس می‌شود و همچنین خلا آموزش‌های خاص در حوزه فن‌آوری و دانشی به مدیران، از بحث‌های جدی هست که باید در صدد رفع آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه مرکز هم‌رسانی فن‌آوری امری جدی است که باید ایجاد شود و به مراکز استان‌ها گسترش یابد، افزود: این امر می‌تواند قالب خوبی در راستای همکاری دانشگاه صنایع و معادن و صحا باشد.

در بخش دیگری از این مراسم، شجاعی، نیز ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه گفت: صنایع پیشرفته یکی از دغدغه‌های ماست و در حوزه زیست بومی و رویداد‌ها آمادگی همکاری در زمینه صنایع پیشرفته را داریم.

سرپرست دانشگاه صنایع و معادن ایران اضافه کرد: به‌شدت دنبال این هستیم که دانشگاه صنایع و معادن در موافقت‌نامه‌های تجاری، به‌عنوان مرجع صدور خدمت آموزشی و مشاوره‌ای در حوزه‌های مدیریتی معرفی شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده