تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۳۱۴۹۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برگزار شد/ تاکید بر لزوم افزایش سرمایه صحا

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حضور اعضای مجمع عمومی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران صحا برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته عصر امروز (دوشنبه) با حضور اعضای مجمع عمومی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران صحا در محل این صندوق برگزار شد.

«محسن نادری‌منش» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صحا در این مجمع ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله صندوق، به افزایش چندین برابری و متنوع سازی ارائه خدمات صحا به بنگاه‌های خصوصی و تعاونی صنایع پیشرفته ذیل توجهات دولت و مجلس به این بخش اشاره کرده و افزایش سرمایه این صندوق برای تامین نیاز ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی صنایع پیشرفته را ضروری قلمداد کرد.

نمایندگان مجمع عمومی صحا نیز در این مجمع ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و کارکنان صحا در زمینه افزایش چشمگیر روند رشد خدمات به بنگاه‌ها، به ارائه نکاتی درباره عملکرد و چشم‌انداز آینده صندوق و همچنین بررسی صورت‌های مالی و بودجه‌های مورد نیاز صندوق حمایت از صنایع پیشرفته پرداختند و بر ضرورت افزایش سرمایه صندوق تاکید کردند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده