تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۶
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۳۱۴۱۷۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت مپنا سپاهان در دیدار با مدیر عامل فولاد مبارکه و بازدید از این شرکت خبر داد:

افزایش همکاری‌های مپنا با شرکت فولاد مبارکه در ساخت تجهیزات استراتژیک

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت مپنا سپاهان با اشاره به اینکه از مهم‌ترین پروژه‌هایی که اخیراً با همکاری گروه مپنا در فولاد مبارکه در حال اجراست می‌توان به احداث نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F اشاره کرد؛ گفت: از تجارب فولاد مبارکه به عنوان الگو در سیستم‌های گروه مپنا استفاده می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، محمود سپهبدنیا، مدیرعامل شرکت مپنا سپاهان اظهار داشت: امروز فرصت مغتنمی به دست آمد تا ضمن دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه زمینه‌های همکاری مشترک را با مدیریت ارشد فولاد مبارکه مورد بررسی و مورد تبادل نظر قرار دهیم.

وی افزود: از مهم‌ترین پروژه‌هایی که اخیراً با همکاری گروه مپنا در فولاد مبارکه در حال اجراست می‌توان به احداث نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F و ساخت تجهیزات ورودی هوا و گاز و سیستم کنترل و خنک کننده‌های نیروگاه اشاره کرد. همچنین مهندسی معکوس و ساخت بسیاری از تجهیزات استراتژیک مورد نیاز این شرکت را نیز در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت مپنا سپاهان بیان کرد: فولاد مبارکه از شرکت‌های پیشرو و تنها شرکت و بنگاه اقتصادی کشور است که تندیس تعالی زرین سازمانی را چهار بار دریافت کرده است. به‌عنوان الگو از این تجارب در سیستم‌های گروه مپنا استفاده خواهیم کرد.

سپهبدنیا عنوان کرد: به‌عنوان یک ایرانی از وجود فولاد مبارکه در میهن احساس غرور می‌کنم. شرکتی که نه تنها در زنجیره تولید بلکه در بسیاری از نظام‌ها و سیستم‌ها ازجمله بازچرخانی آب در سیکل تولید سرآمد است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده