تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۱۵
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۱۴۵۴۹

قیمت گوشی موبایل امروز ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

‌می‌متالز - امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل باوجود ثبات نسبی در روز دوم هفته، بعضی مدل‌های پرطرفدار بازار با کاهش قیمت همراه شدند.

به گزارش می‌متالز، امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، نوسان قیمت گوشی موبایل با کاهش در بعضی مدل‌ها همراه شد.

قیمت گوشی موبایل امروز ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

نوسان قیمت گوشی همزمان با نوسان قیمت دلار

قیمت گوشی موبایل در گروه اپل تقریبا ثابت ماند. به‌طوری که قیمت گوشی iPhone ۱۴ pro max، در سطح ۶۱ میلیون تومان و قیمت گوشی iPhone ۱۳ pro max، در سطح ۷۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان جایگاه خود را تثبیت نمودند. اما قیمت گوشی iPhone ۱۳ معمولی، که طی هفته گذشته روند صعودی داشت و فقط روز گذشته با اندکی کاهش مواجه شده بود، امروز دوباره به روند صعودی خود ادامه داد و با اندکی افزایش به سطح ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ نوسان قیمت‌ها شامل مدل S۲۲ ultra نشد و این دستگاه در همان سطح ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باقی ماند. قیمت گوشی S۲۳ ultra که در آغاز هفته، روندی افزایشی داشت، دوباره با کاهش قیمت مواجه شد و به سطح ۴۹ میلیون تومان رسید. در سری اقتصادی سامسونگ نیز قیمت گوشی A۵۴ بعد از افزایش قیمت در روز گذشته، امروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، به سطح ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. در سمت دیگر، قیمت گوشی A۳۴ همچنان جایگاه ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را حفظ کرده است.

در گروه شیائومی قیمت‌ها کمی کاهش یافتند. قیمت گوشی Xiaomi Mi ۱۲ به سطح ۱۹ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان و مدل Xiaomi Mi ۱۱ به سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان رسیدند. قیمت گوشی ناتینگفون همچنان با آرامش و ثبات سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان را حفظ نمود.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده