تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۴۱
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۳۱۵۵۸۹

قیمت گوشی موبایل امروز ۶ شهریور ۱۴۰۲

‌می‌متالز - امروز دوشنبه ۶ شهریور، تغییرات قیمت گوشی موبایل در برخی برند‌های پرطرفدار بازار ملموس بود، اما در سایرین، سطوح قیمتی روز گذشته همچنان حفظ شده‌اند.

به گزارش می‌متالز، امروز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲، تغییرات قیمت گوشی موبایل در برخی مدل‌ها نسبتا ملموس بود، اما در سایرین ثبات قیمتی همچنان پابرجاست.

قیمت گوشی موبایل امروز ۶ شهریور ۱۴۰۲

تغییرات قیمت گوشی موبایل در برخی برند‌ها

در گروه اپل، روند باثبات قیمت در دو مدل گوشی‌های آیفون ادامه‌دار بود. به‌طوری که قیمت گوشی iPhone ۱۳ pro max و iPhone ۱۴ pro max، به ترتیب در همان سطح ۷۱ میلیون تومان و ۵۹ میلیون تومان ثابت ماندند. اما در مقابل، قیمت گوشی iPhone ۱۳ معمولی، به سطح ۳۵ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

در گروه سامسونگ، ثبات قیمت مدل S۲۲ ultra همچنان ادامه یافت و در همان سطح ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثابت ماند. اما قیمت گوشی S۲۳ ultra که روز گذشته کاهش داشت، امروز روند افزایشی را تجربه کرد و به سطح ۴۸ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید. در سری اقتصادی این گروه، قیمت گوشی A۵۴، با کاهش اندکی به سطح ۱۴ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رسید. قیمت گوشی A۳۴ همچنان بدون تغییر در سطح ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان باقی ماند.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی xiaomi Mi ۱۱ ultra بدون تغییر قیمت در سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان ثابت ماند و قیمت گوشی Redmi Note ۱۲ pro با کمی افرایش به سطح ۱۱ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رسید.

در گروه ناتینگفون، قیمت گوشی Nothing phone ۱ در سطح ۱۶میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و قیمت گوشی Nothing phone ۲ در سطح ۳۹ میلیون تومان ثابت ماندند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده