تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۳۵
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۱۵۲۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولادمبارکه بیان کرد:

ثبت رکورد حمل اسلب از انبار‌های بیرونی ناحیه فولادسازی به نورد گرم فولاد مبارکه

می متالز - رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولادمبارکه از ثبت رکورد حمل اسلب از انبارهای بیرونی ناحیه فولادسازی به ناحیه نورد گرم شرکت خبر داد.

به گزارش می متالز، رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه از ثبت رکورد حمل اسلب از انبارهای بیرونی ناحیه فولادسازی به ناحیه نورد گرم شرکت خبر داد.

محسن احمدی در این باره افزود: همکاران تلاشگر واحد آماده‌سازی تختال با ثبت رکورد بی‌سابقه حمل اسلب به تعداد ۶۴۳ عدد و تناژ تقریبی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن در روز ۲۶ مرداد سال ۱۴۰۲ موفقیت دیگری را در سال «رشد تولید و مهار تورم» به ثبت رساندند.

وی گفت: این رکورد بی‌سابقه، با توجه به محدودیت حداکثری انرژی و کمترین میزان تولید در ناحیه فولادسازی، باعث تداوم و پایداری خط نورد گرم شده است.

رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولادمبارکه، حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت ناحیه، عزم راسخ کارکنان واحد آماده‌سازی تختال و دفتر فنی تولید، اصلاح فرایندهای موجود و زحمات قابل‌تقدیر ناوگان حمل‌ونقل را از عوامل اصلی این موفقیت قابل‌تقدیر برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و همچنین اهتمام کلیه کارکنان و واحدهای پشتیبانی، در طول سال ۱۴۰۲ نیز عملکرد درخشانی در زمینه بارگیری اسلب ثبت شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده