تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۲
بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۳۱۵۳۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سفر به کرمانشاه رقم خورد؛

افتتاح سوله‌های کارگاهی جهت استقرار واحد‌های دانش‌بنیان توسط وزیر صمت/ بازدید علی‌آبادی از پروژه‌های بیوتانول و چیاسرام

‌می‌متالز - وزیر صمت در حاشیه سفر به استان کرمانشاه، سوله‌های کارگاهی جهت استقرار واحد‌های دانش‌بنیان را افتتاح و از پروژه‌های بیوتانول و چیاسرام بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، صبح امروز شنبه و همزمان با هفته دولت، ۲۰ سوله کارگاهی با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی زاگرس، توسط عباس علی‌آبادی وزیر صمت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از شبکه روشنایی معابر به میزان ۳۲ کیلومتر با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد تومان در شهرک زاگرس، بهره‌برداری از راهسازی و آسفالت معابر به میزان ۱۱ کیلومتر با سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد تومان بهره‌برداری از شبکه گازرسانی به میزان ۱۵ کیلومتر با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد تومان در شهرک صنعتی زاگرس و بهره‌برداری شبکه آبرسانی به میزان ۲۵ کیلومتر با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی، عمده طرح‌ها و و زیر ساخت‌های صنعتی بود که توسط وزیر صمت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بازدید وزیر صمت از پروژه بیوتانول

همچنین در جریان سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کرمانشاه، وی از پروژه بیو اتانول شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس را بازدید کرد و از نزدیک از روند اجرای این پروژه مطلع شد.

شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس، تولید بیواتانول سوختی با ظرفیت ۶۶ هزار تن، مکمل خوراک دام با ظرفیت ۵۰ هزار تن و با سرمایه‌گذاری ۲۱۶۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۳۵ نفر، ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس پروژه مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استان کرمانشاه بوده که از طرح‌های دانش‌بنیان تولید بیواتانول سوختی با هدف افزایش اکتان بنزین اجرا شده است.

بازدید وزیر صمت از پروژه صنعتی

از سوی دیگر، پروژه صنعتی چیاسرام تولیدکننده انواع اسلب سرامیکی با ظرفیت ۱۰ میلیون متر مربع از دیگر طرح‌های صنعتی بود که توسط وزیر صمت مورد بازدید قرار گرفت.

شرکت چیا سرام زاگرس با سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۵۹۰ نفر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در شهرک صنعتی زاگرس واقع شده است.

این پروژه صنعتی از عمده طرح‌های صنعتی سفر ریاست محترم جمهور به استان کرمانشاه است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده