تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۳۱۶۶۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام مدیرعامل شرکت فولاد اکسین به مناسبت فرا رسیدن روز تعاون

‌می‌متالز - علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین، در پیامی به مناسبت ۱۳ شهریور فرا رسیدن روز تعاون گفت: روز تعاون، فرصت ارزشمندی به منظور بازخوانی اهداف و برنامه ها، تبیین جایگاه تعاونی‌ها و نقش موثر آن‌ها در بالندگی و رشد و شکوفایی اقتصادی کشور به ویژه در صنایع است.

به گزارش می‌متالز، بدیهی است با گسترش فرهنگ تعاون در کشور به طور خاص در صنعت، وحدت و هم دلی را بوجود خواهد آورد، از این رو این مهم در شرکت فولاد اکسین خوزستان درک و اجرا شده است.

وی افزود: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه شرکت فولاد اکسین خوزستان بوده و ما وظیفه داریم به نحو احسن شرایط را به گونه‌ای برای همکاران فراهم سازیم تا آرامش و رضایتمندی مستمر در محیط کار بوجود آید و به خانواده کارکنان محترم شرکت منتقل شود.

مدیرعامل شرکت خاطر نشان کرد: در همین راستا با تعامل خوبی که با سازمان ملی زمین و مسکن بوجود آمده و زمینی که جهت مسکن کارکنان اختصاص یافت، انتظار می‌رود عزیزان و خدمتگزاران تعاونی مسکن فرصت را غنیمت شمرده ضمن احیا این تعاونی در کمترین زمان ممکن کار‌های مقدماتی را طی نموده تا با توکل برخداوند متعال هرچه سریعتر شاهد اجرای ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان باشیم.

همچنین با توجه به جایگاه خاص فولاد اکسین خوزستان در میان شرکت‌های فولادی و سود آوری بی نظیر ۹۵ درصدی شرکت که در پنج ماهه ابتدایی سال جاری، باید با ارتقاء امکانات تعاونی مصرف کارکنان، ضمن توسعه سبد خانواده و افزایش قدرت خرید ایشان، بخشی از تلاش‌های صنعتگران فولاد اکسین خوزستان را جبران نمائیم.

وی در پایان ضمن گرامیداشت روز تعاون و تقدیر از دست اندرکاران تعاونی مصرف و مسکن فولاد اکسین خوزستان آرزوی تندرستی و توفیق خدمت به خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان را از خداوند متعال برای ایشان مسالت داشت و گفت: ان شاءالله در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) مزین به نام «مهار تورم و رشد تولید» شده، با تلاش و هم افزایی مجموعه تعاونی‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان، شاهد رشد و ارتقای همکاری‌ها و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بیشتر در این شرکت باشیم.

عناوین برگزیده