شهرام راحتلو - مدیر فروش دانیلی سرویس در ایران - به معرفی خدمات و فعالیت های دانیلی در کشور و همین طور در جهان پرداخت. در ذیل به برخی از موارد اشاره شده می پردازیم:
- شنوایی از مشتریان، درک نیازهای آنها و ایجاد راه حل های مطلوب برای سرویس دهی و هدف ایجاد مشارکت دراز مدت با مشتریان
- دانیلی آمیخته ای از ملت ها، فرهنگ های مختلف است و وظیفه آن پشتیبانی از مشتریانش در نقاط مختلف دنیاست.
- دانیلی از ٢٨ کارخانه تشکیل شده و ساخت ماشین آلات، تجهیزات و ارائه خدمات برای معدن، فولاد تا محصولات نهایی و فلز و همین طور برای فلزات غیر آهنی است.
- خدمات دانیلی سرویس از تامین قطعات یدکی، بازسازی دستگاه ها، ارتقای کارخانجات، نظارت و آموزش را شامل می شود.
- در ٦ سال اخیر آماری که دانیلی ارائه داده نشان از افزایش ٢٠ درصدی درخواست های مشتریان به داشتن خدمات دانیلی بوده است.
- در دانیلی سرویس فقط بررسی و بازسازی مربوط به تعویض قطعات فرسوده و بلبرینگ ها نمی باشد بلکه کل قطعات بررسی می شوند.
- دوران گارانتی تجهیزات بازسازی شده دانیلی دقیقا مثل تجهیزات نو دانیلی می باشد.
- در کارخانه حدید توانستیم قیچی پاندولی را در عرض ٢ هفته در خود کارخانه حدید تعمیر کنیم. به طور کلی ماشین آلات و تجهیزات را هم در کارخانه دانیلی و هم زمان توقف کارخانه مشتری می توانیم بازسازی کنیم.