تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۷۱۸
کد خبر: ۳۱۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر فروش دانیلی سرویس در ایران

پشتیبانی ٧٠٠ مشتری دانیلی در روز

می متالز - شهرام راحتلو گفت: دانیلی ٨ هاب در جهان داشته و در ٣٠ مرکز خدماتی و کارخانه های سرویس دهی به ارائه خدمات به صورت جهانی می پردازد.
پشتیبانی ٧٠٠ مشتری دانیلی در روز

شهرام راحتلو - مدیر فروش دانیلی سرویس در ایران - به معرفی خدمات و فعالیت های دانیلی در کشور و همین طور در جهان پرداخت. در ذیل به برخی از موارد اشاره شده می پردازیم:

- شنوایی از مشتریان، درک نیازهای آنها و ایجاد راه حل های مطلوب برای سرویس دهی و هدف ایجاد مشارکت دراز مدت با مشتریان

- دانیلی آمیخته ای از ملت ها، فرهنگ های مختلف است و وظیفه آن پشتیبانی از مشتریانش در نقاط مختلف دنیاست.

- دانیلی از ٢٨ کارخانه تشکیل شده و ساخت ماشین آلات، تجهیزات و ارائه خدمات برای معدن، فولاد تا محصولات نهایی و فلز و همین طور برای فلزات غیر آهنی است.

- خدمات دانیلی سرویس از تامین قطعات یدکی، بازسازی دستگاه ها، ارتقای کارخانجات، نظارت و آموزش را شامل می شود.

- در ٦ سال اخیر آماری که دانیلی ارائه داده نشان از افزایش ٢٠ درصدی درخواست های مشتریان به داشتن خدمات دانیلی بوده است.

- در دانیلی سرویس فقط بررسی و بازسازی مربوط به تعویض قطعات فرسوده و بلبرینگ ها نمی باشد بلکه کل قطعات بررسی می شوند.

- دوران گارانتی تجهیزات بازسازی شده دانیلی دقیقا مثل تجهیزات نو دانیلی می باشد.

- در کارخانه حدید توانستیم قیچی پاندولی را در عرض ٢ هفته در خود کارخانه حدید تعمیر کنیم. به طور کلی ماشین آلات و تجهیزات را هم در کارخانه دانیلی و هم زمان توقف کارخانه مشتری می توانیم بازسازی کنیم.

عناوین برگزیده