تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۲۶
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۳۱۷۹۵۷
سرویس خبر : انرژی
تا دقایقی دیگر و همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی؛

اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان افتتاح می‌شود+ پلن غرفه‌های نمایشگاه

‌می‌متالز - اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی تا دقایقی دیگر با حضور مدیران و مسوولان استان اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان تا دقایقی دیگر برگزار می‌گردد.

این دو نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و با مشارکت ۱۰۹ مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، یزد، خراسان رضوی و البرز برگزار می‌شود.

آیین افتتاح این دو نمایشگاه با حضور میران و مسوولان اتاق بازرگانی اصفهان، شرکت توزیع برق استان اصفهان، وزارت نیرو، استانداری اصفهان، شرکت فولاد مبارکه، سندیکای صنعت برق ایران، اتاق اصناف استان اصفهان دانشگاه صنعتی اصفهان و... برگزار می‌شود.

در راستای ارتقا کیفیت این دو نمایشگاه، در زمان برگزاری نمایشگاه بیش از ۶ رویداد جنبی و همایش از جمله همایش صنعت برق، چالش‌های کنونی و چشم‌انداز آینده، اعلام نیاز‌های فناورانه شرکت‌های دولتی به پژوهشگاه وزارت نیرو، پنل توسعه زیست‌بوم نوآوری استان اصفهان در حوزه برق و انرژی، کارگاه تخصصی مدل‌های کسب و کار و تجاری سازی تولید صنعت برق و … با حضور مشارکت کنندگان و متخصصان این حوزه برگزار خواهد شد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در غرفه ۱۰۱ پارت A نمایشگاه پذیرای مهمانان است.

زمینه‌های فعالیت مشارکت کنندگان این دو نمایشگاه شامل اتوماسیون صنعتی، سیم و کابل، تجهیزات روشنایی، انرژی‌های تجدیدپذیر، تولیدکنندگان محصولات صنعتی، پخش سیم و کابل، خدمت آزمایشگاهی و محیط زیست، دستگاه‌های لیزر، سیستم‌های اعلام و اطفا حریق، تولیدکنندگان الکترو موتور و سایر تجیهزات مرتبط با صنعت برق است.

از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به نام‌های فولاد مبارکه اصفهان، وادی برق، منور گستر، بازرگان دهقان، بازرگانی آتشکار و پارت دیزل اسپادانا اشاره کرد.

هیات‌های تجاری از وزارت برق کشور عراق و همچنین هیات تجاری از اقلیم کردستان عراق از این رویداد نمایشگاهی بازدید خواهند کرد.

شایان ذکر است، این نمایشگاه ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه، از ساعت ۱۵ الی۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی میزبان صنعتگران برق، کارشناسان، خبرگان و فعالان اقتصادی این حوزه است.

اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان افتتاح می‌شود+ پلن غرفه‌های نمایشگاه

اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان افتتاح می‌شود+ پلن غرفه‌های نمایشگاه

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده