تاریخ: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۲۲
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۱۸۵۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
وزیر راه و شهرسازی:

تولید ریل ملی توسط ذوب آهن اصفهان، افتخار بزرگی است

‌می‌متالز - در اولین روز برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی و میلاد صالحی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از غرفه ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه بازدید کرده و در جریان دستاورد‌ها و تولیدات جدید ذوب آهن اصفهان و از جمله انواع ریلی ملی قرار گرفتند.

به گزارش می‌متالز، وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گفت: تولید ریل ملی از جمله ریل راه آهن و مترو توسط ذوب آهن اصفهان موجب افتخار دولت و مردم است و ما از این جهت کمال تشکر و قدردانی را از مدیریت و کارکنان ذوب آهن اصفهان داریم.

وی بر ضرورت حمایت از ذوب آهن اصفهان جهت تسهیل در تولید و عرضه محصولات فولادی و ریلی تاکید کرد و اظهار داشت: جهت حمایت از تولید ریل ملی تعاملات خوبی با مدیریت ذوب آهن اصفهان داریم و بزودی نیز برای حل مشکلات، تبادل نظر و چاره اندیشی می‌شود.

در این بازدید، اسماعیل محمدی سرپرست فروش محصولات صنعتی و خاص این شرکت گفت: ذوب آهن اصفهان تنها تولید کننده ریل در کشور و خاورمیانه و هفدهمین کشور تولید کننده ریل در جهان مطابق جدید‌ترین استاندارد‌های جهانی است.

وی افزود: با توجه به همکاری با دانش بنیان‌ها در آینده نزدیک تولید انبوه سوزن ریل توسط ذوب آهن اصفهان صورت خواهد گرفت.

محمدی گفت: با توجه به تولید و عرضه ریل به خطوط ریلی کشور و متروی کلان شهر‌ها در سال‌های اخیر، هم اینک برای صدور این محصول به خارج از کشور نیز در حال برنامه ریزی هستیم.

تولید ریل ملی توسط ذوب آهن اصفهان، افتخار بزرگی است

تولید ریل ملی توسط ذوب آهن اصفهان، افتخار بزرگی است

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده