تاریخ: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۲۳
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۳۲۰۱۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
با موضوع مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز؛

سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد

‌می‌متالز - سمپوزیوم فولاد ۴۰۲ با موضوع توجه به مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، بیــست و پنجمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور در تاریخ ۲ الی ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۲ توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش با موضوع «مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند ضمن مشارکت فعال، آخرین دستاورد‌های تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی خود را در این همایش علمی ارائه نمایند.

هدف از برگزاری سالانه سمپوزیوم‌های فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران که عموماً با حمایت شرکت‌های فولادی و دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی وپژوهشگران در این زمینه و به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت است.

از شرکت‌های حاضر در این سمپوزیوم می‌توان اشاره کرد به فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، فولاد خورستان، ملی فولاد ایران، فولاد آلیاژی ایران.

سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده