تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۱
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۳۲۰۱۹۰
سرویس خبر : اجتماعی

جشن تکلیف ۶۰۰ نفر از فرزندان پسر کارکنان فولاد مبارکه برگزار شد

‌می‌متالز - جشن تکلیف ۶۰۰ نفر از فرزندان پسر کارکنان شرکت فولاد مبارکه با عنوان «من و خدا شما همه» با حضور خانواده‌ها در تکیه همدانیان اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، جشن تکلیف فرزندان پسر کارکنان شرکت فولاد مبارکه به همت اداره امور فرهنگی این شرکت به مدت ۵ شب در حال برگزاری است.

برای برگزاری این برنامه از ۶۰۰ فرزند پسر کارکنان شرکت فولاد مبارکه همراه با والدینشان دعوت به عمل آمده تا در برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آن‌ها که هر روز به مدت ۵ ساعت برگزار می‌شود، شرکت کنند.

جشن تکلیف ۶۰۰ نفر از فرزندان پسر کارکنان فولاد مبارکه برگزار شد

محمد سامونی، رئیس واحد امور فرهنگی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: دوره بلوغ یکی از دوران مهم در زندگی هر انسانی که در صورت جهت دهی مناسب می‌تواند در آینده افراد تاثیربسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بر این اساس هر ساله ویژه برنامه جشن تکلیف فرزندان پرسنل فولاد مبارکه در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، اضافه کرد: هفته گذشته برای دختران و این هفته برای پسران در سن بلوغ ویژه برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دادیم.

جشن تکلیف ۶۰۰ نفر از فرزندان پسر کارکنان فولاد مبارکه برگزار شد

رئیس واحد امور فرهنگی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به حضور ۶۰۰ پسر در سن بلوغ در این برنامه اظهار داشت: این برنامه در محل تکیه همدانیان برنامه ریزی و در حال اجرا است.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشن نیز گفت: برپایی نمایشگاهی با موضوع دوران بلوغ، راه‌اندازی مهد کودک، ارائه مشاوره به والدین و فرزندان به صورت مجزا از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم است که هر شب تکرار می‌شود.

جشن تکلیف ۶۰۰ نفر از فرزندان پسر کارکنان فولاد مبارکه برگزار شد

سامونی در ادامه با اشاره به اینکه جشن تکلیف هر شب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود، افزود: در این جشن همه فرزندان و والدین حضور داشته و پس از برگزاری برنامه‌های شاد و سخنرانی اساتید هدیه‌ای متناسب با جشن تکلیف و سن بلوغ به پسران تازه بلوغ یافته تقدیم می‌شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده