تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۲
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۳۲۲۸۲۳
سرویس خبر : اجتماعی

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های هنری و سینمایی برای انعکاس دستاورد‌های فولاد مبارکه به جامعه

‌می‌متالز - حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه: سازمان سینمایی حوزه هنری با استفاده از ظرفیت‌های هنری و سینمایی موجود در راستای تحقق جهاد تبیین، آمادگی خود را برای انعکاس دستاورد‌های فولاد مبارکه اعلام می‌دارد.

به گزارش می‌متالز، قصه و روایت فولاد مبارکه از زمان شکل‌گیری این مجموعه تا رسیدن آن به دستاورد‌ها و افتخارات مختلف در قالب تولید فیلم، سریال و مجموعه‌های داستانی فاخر، نه به‌عنوان یک امر تبلیغاتی، بلکه به عنوان یک امر گفتمانی و ترویجی ضروری است.

فولاد مبارکه باور «ما می‌توانیم» را در کشور زنده کرده و نقش مهمی در تزریق امید به جامعه دارد. این مجموعه سوژه بسیار مناسبی برای ساخت فیلم و مستند جهت نمایش و انعکاس دستاورد‌ها و پیشرفت‌های صنعت فولاد کشور است.

گفتنی است، حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری روز پنجشنبه ۱۱ آبان، به همراه مسوولان دیگر بخش‌های این سازمان و احمد نوری، رئیس حوزه هنری استان اصفهان، از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه دیدن کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد