تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۳۳۳۲۶۲
سرویس خبر : اجتماعی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پیامی رحلت آیت‌الله شوشتری را تسلیت گفت

‌می‌متالز - محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی به شرح زیر، رحلت آیت‌الله شیخ عبدالقائم شوشتری را به بازماندگان ایشان و مردم استان اصفهان تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
 امیرالمومنین علیه السلام:
وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند

خبر ارتحال ملکوتی اسوه تقوا و معرفت، آیت‌الله عبدالقائم شوشتری موجب تالم خاطر گردید. بی‌شک فقدان این شخصیت ممتاز، برای شاگردان و بهره‌مندان محضر پرفیض او و مردم مؤمن و انقلابی استان اصفهان ثلمه‌ای بزرگ است.

از رشحات قلم آن شخصیت فاضل آثار گران‌بهایی به یادگار مانده است که بی شک چراغ‌های فروزنده‌ای در مسیر سیر و سلوک جوانان جویای حقیقت خواهند بود.

مرحوم آیت‌الله شوشتری در تبلیغ و ترویج مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بسیار موفق بودند و شیوه‌های بدیعی را در این راه دنبال نمودند و فرهیختگان فراوانی را پروراندند.

اینجانب به نمایندگی از جهادگران عرصه صنعت در فولاد مبارکه اصفهان درگذشت این عالم ربانی را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و خاندان رفیع ایشان، شاگردان و ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای آن عارف عالیقدر رحمت و رضوان و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت می‌نمایم.

لازم به ذکر است، آیت‌الله عبدالقائم شوشتری از مجتهدان و عرفایی بود که تحصیلات عالی خود را نزد بزرگانی همچون آیت‌الله طباطبایی، آیت‌الله بهاءالدینی و آیت‌الله بهجت به ثمر رساند. آن مرد بزرگ به جز فقه، در زمینه‌های عرفان، اخلاق، ادیان، مذاهب و طرائق نیز مطالعه و تحقیق داشت و به‌عنوان امام جمعه درود لرستان، شاهین‌شهر اصفهان و استاد حوزه علمیه اصفهان به تربیت طلاب مشغول بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده