تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۲
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۳۲۰۶۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت ۸۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در البرز

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای سال امسال، از مجموع ۸۱ مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، ۴۹ فقره به ارزش ۸۸۶ میلیارد تومان عملیاتی شده و ۳۰ پرونده مراحل تکمیلی خود را طی می‌کنند.

به گزارش می‌متالز، محمد انصاری اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک‌های عامل استان در همین مدت، ۱۹۹۵ فقره تسهیلات مستقیم نیز از محل منابع داخلی بانک‌ها به واحد‌های صنفی و صنعتی استان که متقاضی تامین نقدینگی بوده‌اند پرداخت شده که ارزش آن‌ها بالغ بر ۲۲ هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در مجموع میزان تسهیلات بانکی ارائه شده به فعالان اقتصادی استان، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۵۸ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: در تلاشیم تا پایان امسال تسهیلات پرداختی مستقیم بانک‌ها را با هدف ساماندهی و جهت بخشی مناسب به سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هدایت کنیم و سهم تسهیلات رونق تولید را بهبود ببخشیم.

انصاری گفت: پرداخت تسهیلات بانکی در قالب سرمایه ثابت از دیگر اولویت‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز است تا از این طریق بتوانیم شرایط را برای تکمیل طرح‌های جدید صنعتی به ویژه مواردی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده