تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۳۲۰۷۷۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

سرمایه‌گذاری سه هزار میلیاردی چینی‌ها در صنعت آلومینیوم سازی هشترود

‌می‌متالز - فرماندار هشترود از سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی چینی‌ها در صنعت آلومینیوم سازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، ابوالفضل پاشایی در نشست خبری اظهار کرد: ساخت شهرک صنعتی خصوصی، ساخت کارخانه کاغذ سازی، ساخت نیروگاه خصوصی تولید برق و ایجاد شهرک تولید مواد خوراکی و دارویی در این شهرستان با کمک فرمانداری در حال انجام است.

وی افزود: زیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری در هشترود آماده بوده و تمامی ادارات دخیل در امر سرمایه گذاری موظف به همکاری با سرمایه گذاران هستند.

وی با بیان این که راه نجات منطقه هشترود تولید محصولات مختلف است و باید در این راه اقدامات موثری انجام داد تا شاهد به صفر رسیدن آمار بیکاری در سطح شهرستان باشیم، گفت: رضایت کشاورزان و الگوی کشت باید در دستور کار اداره جهاد کشاورزی قرار گیرد تا وضعیت کشاورزی منطقه بهبود یابد و در مصرف آب صرفه جویی شود.

پاشایی ادامه داد: در روستا‌ها با مشکل آب آشامیدنی و راه مناسب روبرو هستند و تمامی سعی ما بر این است که بر این مشکلات غلبه کنیم.

فرماندار هشترود از ایجاد کشتارگاه صنعتی و کشتارگاه مرغ خبر داد و گفت: ایجاد کارخانجات صنایع غذایی یکی از نیاز‌های منطقه می‌باشد و عدم نظارت مناسب و عدم مصالحه درست از طرف دولتی‌ها، مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است و این مهم، نیاز به ترمیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت چهار پل آسیب دیده در سیل سال‌های گذشته در حال اتمام است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی از بهبود وضعیت تصفیه خانه آب شرب هشترود در آینده خبر داد و افزود: احیای چهار تالاب موجود در منطقه الزامی بوده و ما برای ساماندهی این تالاب‌ها از ظرفیت سد سهند استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: طبق بخشنامه‌ای که در فرمانداری منعقد شد به کارگیری هر گونه اتباع افغانی در تمامی حوزه‌های کاری در این شهرستان ممنوع است و افغانستانی‌ها نباید در سطح منطقه مشاهده شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده