تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۲۶
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۳۲۰۹۳۷
سرویس خبر : انرژی
ثبت رکوردی جدید توسط فجر انرژی خلیج فارس؛

افق جدید درآمدزایی "بفجر"

‌می‌متالز - شرکت فجر انرژی خلیج فارس با ثبت درآمد یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومانی خود در شهریورماه، رکوردی تازه در درآمدزایی خود را به ثبت رساند.

به گزارش می‌متالز، شرکت فجر انرژی خلیج فارس با سرمایه ثبت شده ۱.۹۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۶ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومانی، در گزارش عملکرد شهریور ماه خود از تحقق درآمد یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومانی خود خبرداد.

افق جدید درآمدزایی
درآمد شهریورماه "بفجر" با رشد ۱۰ میلیارد تومانی به نسبت مردادماه سال جاری، رکوردی تازه را توانسته ثبت کند. همچنین رشد ۸ درصدی درآمد تجمیعی فجر انرژی خلیج فارس در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته، رشد ۳ درصدی داشته است.

افق جدید درآمدزایی
با توجه به روند درآمدزایی "بفجر" به مسیر متداوم روبه رشد این شرکت پی خواهیم برد؛ این شرکت پتروشیمی روند صعودی خود را به نحو خوبی حفظ کرده است و سودآوری قابل قبولی را برای سهامدارن خود به ارمغان آورده است.

افق جدید درآمدزایی
میزان تولیدات و فروش شرکت فجر انرژی خلیج فارس تغییرات چندانی در مقایسه با دو ماه گذشته خود نداشته است، با این حال این شرکت در شهریورماه با فروش ۹۰ هزار تن از محصولات و خدمات خود در بازار‌های داخلی توانسته به درآمد یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومانی خود دست یابد. فروش برق به شرکت‌های منطقه، سودآورترین بخش را در سبد درآمدی "بفجر" به خود اختصاص داده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده