تاریخ: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۳۲
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۲۱۰۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

مجلس به دنبال ثبات بازار سرمایه/رشد اقتصادی ٨ درصدی با حمایت دولت از بورس

‌می‌متالز - علی بابایی کارنامی گفت: در برنامه هفتم توسعه سعی شده تمام سیاست‌ها به سمت حمایت از بازار سرمایه، اقتصاد کشور و حمایت از سرمایه‌های خرد و کلان حرکت کند.

به گزارش می‌متالز، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه با مرور کلی تمامی مصوبات مجلس طی دو سال اخیر می‌توان شاهد حمایت مجلس از بازار سرمایه بود، گفت: این مصوبات در جهت و مسیر ثبات‌بخشی به بازار سرمایه و حمایت از آن حرکت کرده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم افزود: برنامه ۵ ساله هفتم توسعه چند پیام اساسی دارد؛ نخست اینکه تکلیف بسیاری از دستگاه‌ها و سیاست‌های پولی و مالی کشور را با نگاه حمایت حداکثری از تولید و سرمایه گذاری در بازار سرمایه به طور مستقیم و غیر مستقیم مشخص و و مقرر کرده اقدامات لازم برای آن صورت گیرد.

بابایی کارنامی عنوان کرد: همچنین در برنامه هفتم توسعه سعی شده تمام سیاست‌ها به سمت حمایت از بازار سرمایه، اقتصاد کشور و حمایت از سرمایه‌های خرد و کلان حرکت کند و فعالیت بانک‌ها در بحث تامین مالی به عنوان رقیب بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی و نهاد‌های نظارتی محدود شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مجلس به دنبال ثبات بازار سرمایه است و قوانین نیز به این سمت و سو در حال حرکت است. امیدواریم در سایه حمایت دولت از بازار سرمایه، شاهد رشد ۸ درصدی اقتصادی باشیم.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده