تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۵
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۳۲۲۳۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
آشنایی با سهامداران عمده حقیقی (قسمت ۵۲):

سهامدار حقیقی ۱۸ میلیون سهمی سرود کیست؟

‌می‌متالز - در پنجاه و دومین قسمت معرفی سهامداران عمده حقیقی این بار به معرفی یک سهامدار حقیقی سهم سیمانی خواهیم پرداخت. سهامدار حقیقی ۱۸ میلیون سهمی سرود کیست؟

به گزارش می‌متالز، سهامداران هر شرکت در یک دسته بندی به سهامداران عمده و خرد تقسیم بندی می‌شوند. سهامداران عمده سهامدارانی هستند که دارای بیش از یک درصد از سهام شرکت می‌باشند و در سایت TseTmc در بخش سهامداران هر سهم نام آن‌ها نمایش داده می‌شود.

در یک تقسیم بندی دیگر سهامداران عمده به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم بندی می‌شوند. سایت TseTmc در قسمت مربوط به سهامداران حقوقی نام شرکت‌ها را اعلام می‌کند، اما در رابطه با سهامداران حقیقی عمده از آن‌ها با عنوان شخص حقیقی یاد می‌کند و اسامی این سهامداران عمده حقیقی نامشخص است.

سهامداران عمده حقوقی دلایل مختلفی برای حضور در یک سهم دارند، ولی بیشتر سهامداران عمده حقیقی به منظور کسب سود بعضا اقدام به خرید سنگین یک سهم می‌کنند و بعضا نام آن‌ها در لیست سهامداران عمده مشاهده می‌شود.

نبض بورس قصد دارد تا با توجه به اسناد و مدارک موجود، به معرفی سهامداران عمده حقیقی هر نماد بپردازد. این پنجاه و دومین قسمت از معرفی سهامداران عمده حقیقی می‌باشد. با ما همراه باشید.

سهامدار عمده حقیقی سرود چه کسی است؟

هنگامی که در سایت TSETMC نماد سرود که مربوط به شرکت سیمان شاهرود می‌باشد را جستجو کنید و به بخش سهامداران آن مراجعه کنید با تصویر زیر مواجه می‌شوید:

سهامدار حقیقی ۱۸ میلیون سهمی سرود کیست؟

همان گونه که از تصویر بالا ملاحظه می‌گردد تنها یک سهامدار عمده حقیقی بین سهامداران بالای یک درصد سرود دیده می‌شود. این سهامدار حقیقی که دارای ۱۸ میلیون سهام سرود معادل ۲.۱۸ درصد از کل سهام می‌باشد، سید محمد حسینی است.

سهام او از پایان سال گذشته تاکنون تقریبا بدون تغییر بوده است. هم اکنون میزان دارایی او در سرود حدود ۷۳.۳ میلیارد تومان می‌باشد.

سهامدار حقیقی ۱۸ میلیون سهمی سرود کیست؟

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده