تاریخ: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۰۹
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۳۲۲۳۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با توجه به استقبال گسترده سرمایه گذاران؛

پذیره نویسی جواهر تمدید شد

‌می‌متالز - پذیره نویسی دوازدهمین صندوق طلا با نماد جواهر که از دیروز در بورس کالای ایران آغاز شد و با موفقیت به اتمام رسید، به دلیل استقبال گسترده سرمایه گذاران به مدت دو روز کاری دیگر تمدید شد. پذیره‌نویسی امروز از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می‌شود و خرید واحد‌های عرضه‌شده در پذیره‌نویسی با کد سهامداری امکان‌پذیر است.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اعلام مدیریت بازار‌های مشتقه و صندوق‌های کالایی بورس کالای ایران پذیره نویسی واحد‌های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای زاگرس (جواهر) از روز سه شنبه ۹ آبان ماه به مدت دو روز کاری تمدید شد.

بر اساس این اطلاعیه و عطف به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار با تغییرات امیدنامه در خصوص افزایش سقف واحد‌های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای زاگرس در دوره مجاز پذیره نویسی، این صندوق در نظر دارد ١٠٠ میلیون از واحد‌های سرمایه گذاری صندوق مذکور را از طریق بازار صندوق‌های سرمایه گذاری (قابل معامله) بورس کالای ایران در روز سه شنبه مورخ ۹ آبان الی چهارشنبه ۱۰ آبان (ساعت ١١:٣٠ الی ١٥) پذیره نویسی کند.

صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای زاگرس (جواهر) تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و براساس مقررات، اساسنامه و امیدنامه خود فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پذیره نویسی دوازدهمین صندوق طلا با نماد جواهر که از روز گذشته از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در بورس کالای ایران آغاز شده بود، با استقبال سرمایه گذاران یک ساعته به اتمام رسید و با احتساب ۲ میلیون واحد سرمایه گذاری ممتاز، ۱۰۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار جذب شد.

۳۵.۳۹ میلیون واحد توسط خریداران حقیقی و ۶۲.۶۱ میلیون واحد نیز توسط خریداران حقوقی خریداری شد. معاملات ثانویه واحد‌های صندوق سرمایه گذاری طلای زاگرس (جواهر) نیز پس از اتمام پذیره نویسی و ثبت صندوق، در بازار صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله بورس کالای ایران آغاز می‌شود.

اطلاعیه تمدید پذیره‌نویسی

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده