تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۲۴
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۲۳۳۱۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه:

تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری و خلق آینده بهتر ماموریت فولاد مبارکه است

‌می‌متالز - مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه گفت: یکی از ماموریت‌ها و چشم‌انداز‌های فولاد مبارکه تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری و خلق آینده بهتر است.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم کاظمی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی «فینتک سازمانی» ویژه مدیران در سالن همایش نگین نقش جهان، با بیان اینکه چشم‌انداز فولادمبارکه تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری و خلق آینده‌ای بهتر است، اظهار داشت: برای تحقق این امر بایستی بطور مداوم دانش‌های روز را یاد بگیریم و به استاندارد‌های جهانی در این زمینه نزدیک شویم.

وی یادگیری مباحث مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و شناخت فناوری‌های نوظهور مرتبط را از جمله نیاز‌های فعلی در کشور دانست و افزود: بنگاه‌های اقتصادی بزرگ بویژه فولادمبارکه، فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار‌های کوچک، متوسط و بزرگ را دارند که برخی از آن‌ها می‌توانند حتی نقش شتاب‌دهنده را نیز ایفا نمایند.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت برگزاری دوره «فینتک سازمانی» ابراز داشت: این دوره آموزشی در خصوص مبحث فناوری‌های نوین مالی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به سه هدف: کاهش هزینه‌ها در قبال دریافت خدمات مالی، در هم شکستن مرز‌های زمانی و جغرافیایی برای دریافت خدمات مالی و در نهایت ارزیابی ریسک در سرمایه‌گذاری‌ها و مدیریت مالی، دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه فناوری‌های مالی بحث روز دنیا است و سرمایه‌گذاری‌های کلانی را به خود جذب کرده است، تصریح کرد: سازمان‌های برتر استفاده از «فینتک سازمانی» برای ارتقای تکنولوژی‌های مالی کسب و کار خود را پیاده سازی کرده‌اند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده