تاریخ: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۵۳
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۲۳۴۲۰
سرویس خبر : صنایع کوچک
یادداشت رئیس کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت ورق خودرو به مناسبت روز ملی کیفیت:

کیفیت در اولویت است

‌می‌متالز - متن یادداشت محمدرضا محمدی پسند؛ رئیس کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی کیفیت را در ادامه بخوانید.

به گزارش می‌متالز، متن یادداشت به شرح زیر است:

کیفیت به معنای دستیابی به استاندار‌های از پیش تعیین شده است.

کیفیت زمانی قابل دستیابی است که فرآیند‌ها و فعالیت های سازمان به طور مستمر با نیاز‌ها و انتظارات مشتری‌های سازمان طراحی شود و به اجرا درآید و این امر در شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری به طور مستمر مد نظر است.

این شرکت طی سال‌های فعالیت خود همواره بر اهمیت کیفیت محصولات تاکید کرده و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار بسته است. کیفیت سطح و ابعاد ورق تولیدی شرکت، طی ۱۳ سال گذشته و با همکاری شرکت فولاد مبارکه پیوسته ارتقا یافته و از ۹۶ به ۹۸ درصد رسیده است.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در مسیر حفظ و کنترل کیفیت محصولات خود، تمامی عوامل موثر اعم از کیفیت مواد اولیه، پارامتر‌های خطوط تولید، آنالیز حوضچه مذاب و میزان جرم پوشش و خواص مکانیکی محصول را بر اساس استاندارد‌های ملی و بین‌المللی کنترل می‌کند. ویژگی‌های فنی و کیفی این محصولات سبب شده تا قدرت رقابت در سطح جهانی را داشته باشد و پس از تامین نیاز صنایع داخلی، به بازار‌های بین‌المللی صادر شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد