تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۱۲
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۲۳۴۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در حاشیه مراسم رونمایی و دریافت مجوز ساختمان سازمان بورس در کیش مطرح شد؛

گامی برای احداث و ایجاد بورس بین‌الملل

‌می‌متالز - عضو هیات مدیره سازمان بورس گفت: روابط بین سازمان بورس و سازمان منطقه آزاد برای احداث و ایجاد بورس بین‌الملل برقرار است و این شعبه به تحقق این فعالیت‌ها هم کمک خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، حسن فرج‌زاده، عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه مراسم رونمایی و دریافت مجوز ساختمان سازمان بورس در کیش به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) گفت: در قالب بورس‌های منطقه‌ای، موضوعات مربوط به فرهنگ‌سازی بطور جدی پیگیری می‌شود. خوشبختانه با کسب مجوز فعالیت از سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان بورس و اوراق بهادار شعبه‌ای را در جزیره کیش افتتاح کرده تا بعد از این، برای پیگیری فعالیت‌ها و به ثمر رساندن موضوعاتی که قصد به نتیجه رساندن آن وجود دارد؛ از طریق این شعبه قابل انجام است.

وی افزود: این اقدام می‌تواند در راستای عدالت آموزشی و توسعه سواد مالی کمک کند. همانطور که در جریان هستید، روابط بین سازمان بورس و سازمان منطقه آزاد برای احداث و ایجاد بورس بین‌الملل برقرار است و این شعبه به تحقق این فعالیت‌ها هم کمک خواهد کرد. شورای عالی بورس مجوز لازم را در این زمینه صادر کرده و باید فرآیند‌های اداری و مقدماتی برای ایجاد این بورس طی شود. وجود شعبه سازمان بورس در منطقه آزاد کیش موجب تقویت این ارتباط نیز خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده