تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۳۲۴۸۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فراخوان انتخابات ۱ بهمن اتاق بازرگانی ایران منتشر شد

‌می‌متالز - انجمن نظارت بر دهمین انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور فراخوانی، شرایط و تقویم برگزاری انتخابات رئیس اتاق ایران در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

به گزارش می‌متالز، انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور فراخوانی، شرایط و تقویم برگزاری جلسه انتخابات رئیس اتاق ایران را منتشر کرد.

در این فراخوان آمده است: به اطلاع کلیه اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌رساند مقرر است در اجرای مصوبه مورخ یک آبان شورای عالی نظارت و به استناد به بند ۷.۲ آیین نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی شهرستان‌ها نسبت به برگزاری انتخابات ریاست اتاق ایران در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ اقدام شود.

کلیه اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که واجد شرایط اعلام نامزدی در هیئت رییسه اتاق ایران هستند لازم است تا پایان وقت اداری ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ نسبت به اعلام نامزدی خود اقدام کنند.

بر اساس مصوبه اول آبان ۱۴۰۲ شورای عالی نظارت، انتخابات ۲۸ خرداد هیات رئیسه اتاق بازرگانی ابطال و حسین سلاح ورزی از ریاست این اتاق برکنار شد.

جزئیات کامل این فراخون و تقویم برگزاری جلسات انتخابات رئیس اتاق بازرگانی ایران به شرح زیر است:

فراخوان انتخابات ۱ بهمن اتاق بازرگانی ایران منتشر شد

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده