تاریخ: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۴:۳۳
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۳۲۴۹۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در بازدید شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان از شرکت گهرزمین مطرح شد؛

مدیرعامل گهرزمین مایه افتخار و امید جوانان سیرجان است

‌می‌متالز - ظهر روز چهارشنبه ۰۱ آذرماه، شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان به همراه جمعی از معاونین از قسمت‌های مختلف شرکت سنگ آهن گهرزمین بازدید نمودند و رئیس شورای شهر سیرجان، مدیرعامل گهرزمین را مایه افتخار و امید جوانان و مردم سیرجان دانست.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، این بازدید با حضور «حسن خدامی‌پور» رئیس شورای شهر سیرجان و تعدادی از اعضای شورا، «علی‌اکبر کریمی‌پور» شهردار، جمعی از معاونین شهرداری، «محمد محیاپور» مدیرعامل گهرزمین و معاونین گهرزمین برگزار شد.

مدیرعامل گهرزمین ضمن اظهار خوشنودی و دلگرمی از حضور میهمانان خاطرنشان کرد: شرکت گهرزمین در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی می‌خواهد کار‌های ماندگاری انجام دهد و امیدواریم که اتفاقات بزرگی در سیرجان رقم بخورد.

محیاپور ضمن اشاره به رکورد‌های متوالی تمام خطوط تولیدی این شرکت در ۶ ماهه گذشته عنوان کرد: برگ برنده ما در گهرزمین نیروی انسانی است و اغلب پرسنل این شرکت در کارشان فوق العاده هستند.

حسن خدامی‌پور نیز با اشاره به هفته بسیج مدیرعامل گهرزمین را بسیجی عرصه اقتصادی دانست و او را از افتخارات سیرجان و مایه امید جوانان و مردم سیرجان معرفی کرد.

وی افزود: وقتی شرکت گهرزمین بیش از توان و ظرفیت اسمی‌اش تولید می‌کند یعنی پرسنل آن با تمام وجود تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

رئیس شورای شهر سیرجان، موفقیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در شرکت گهرزمین را موجب مشروعیت‌بخشی و ثبات نظام ارزیابی نمود.

در بخش دیگری از این مراسم شهردار سیرجان نیز با اشاره به اینکه مدیرعامل گهرزمین از مدیران بومی و خوشنام صنعتی است، عنوان کرد: نگاه او تحول‌گرا و برنامه‌های زیرساختی که برای شهر سیرجان دارد، ستودنی است.

مدیرعامل گهرزمین مایه افتخار و امید جوانان سیرجان است

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده