تاریخ: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۲۵۹۷۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فروش حضوری خودرو در نمایندگی‌ها آزاد شد

‌می‌متالز - مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: متقاضیان از این پس با مراجعه به نمایندگی‌های فروش خودرو به صورت حضوری می‌توانند اقدام به خرید کنند.

به گزارش می‌متالز، مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: تقاضای خودرو‌های مونتاژی در سامانه یکپارچه کاهش یافت، در نتیجه مونتاژکاران خودرو اقدام به ارائه طرح‌هایی برای جذب مشتری می‌کنند.

مهدی تقدسی گفت: متقاضیان از این پس با مراجعه به نمایندگی‌های فروش خودرو به صورت حضوری می‌توانند اقدام به خرید کنند که ثبت‌نام در نمایندگی‌های فروش نیز از طریق سامانه یکپارچه انجام خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو افزود: از طریق سامانه یکپارچه خودرو وضعیت تولید و عرضه خودروسازان کاملا رصد می‌شود و خودروسازان کمتر یا بیشتر از ظرفیت تولیدی خود را نمی‌توانند عرضه کنند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو ۲ روز پیش اعلام کرد: احتمالاً هفته آینده دور پنجم فروش خودرو‌های وارداتی ویژه متقاضیان مرحله اول اجرا خواهدشد.
وی خبر داد: علاوه بر این موضوع، از محل ظرفیت مازاد خودرو‌های وارداتی که متقاضیان مرحله اول برای دریافت آن‌ها ثبت‌نام نکرده، بنابراین ظرفیت مازاد دارند، برای مشتریان جدید به اجرا در خواهد آمد. اکنون در حال فراهم کردن زیرساخت‌های آن به صورت کامل هستیم وطی هفته‌های پیش‌رو (حدوداً دو هفته دیگر) اجرایی خواهد شد.

تقدسی تصریح کرد: نکته قابل توجه در ثبت‌نام جدید برای خودرو‌های وارداتی ویژه متقاضیان جدید، این است که متقاضیان مرحله دوم ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی نیاز به سپرده‌گذاری پیش از آغاز ثبت‌نام ندارند. (همچون مرحله اول که متقاضی ۵٠٠ میلیون تومان در حساب وکالتی خود بلوکه کرده بودند، در این مرحله نیست).

مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها تاکید کرد: خوشبختانه مشکل موجودی خودرو وجود ندارد و خودروی وارداتی در کشور وجود دارد، صرفاًمشتریان انتخاب می‌کنند که کدام واردکننده شرایط و خدمات بهتری ارائه می‌کند و کدام خودرو را مدنظر دارند. 

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده