تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۱
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۳۲۶۰۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل صمت استان اردبیل خبر داد:

فعالیت ۲۴ ساعته کارخانه سیمان اردبیل

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان اردبیل از فعالیت ۲۴ ساعته کارخانه تولید سیمان در این استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «مسعود ایرانی» مدیرکل صمت استان اردبیل طی بازدید از کارخانه سیمان آرتا اردبیل گفت: امروز پنجم آذرماه طی بازدیدی که از مجموعه کارخانه سیمان آرتا اردبیل داشتیم، فعالیت این کارخانه به‌صورت ۲۴ ساعته در جریان است.

وی افزود: تولید سیمان به‌خاطر اجرای یک‌سری پروژه‌های زیر ساختی که در استان فعال شده و از طرفی نیازمندی دائمی که در استان بخاطر این بحث وجود دارد کارخانه فعال است و نیاز‌های استان را کامل تامین می‌کند.

مدیرکل صمت استان اردبیل اضافه کرد: کارخانه سیمان از دو بخش عمده تشکیل شده که یکی قسمت کلینکر بوده و دیگری بخش تولید سیمان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اورهالی که به‌دلایل فنی امسال کمی زودتر باید انجام می‌گرفت، اما پیش‌بینی‌های لازم طی سه سال گذشته انجام شده که در حال حاضر خط تولید سیمان و تحویل به مشتری با شدت و قوت قبل ادامه دارد.

ایرانی وی با تشکر از مجموعه کارخانه سیمان آرتا اردبیل، گفت: به لحاظ فنی، برنامه‌ریزی لازم در این واحد تولیدی به گونه‌ای انجام شده که نیاز استان با وجود اجرای پروژه‌های بزرگی مثل پروژه مسکن ملی و تامین بازار تقاضا به‌همان قوت و شدت خود ادامه دارد و کسانی‌که از طریق بورس کالا خرید سیمان داشته‌اند، بر اساس تاریخ خرید و به نوبت سیمان خود را تحویل می‌گیرند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده