تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۳۲۶۹۱۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
معاون وزیر راه و شهرسازی:

در نهضت ملی مسکن، استفاده از سازه‌های فولادی مزیت دارد

‌می‌متالز - ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس ملی نورد کاران فولادی گفت: نهضت ملی مسکن با قوت پیش می‌رود و عملیات اجرایی یک میلیون و ۹۰۰ هزارواحد در مراحل مختلف در حال انجام است.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: سرعت، کیفیت، مقاوم بودن و کاهش هزینه تمام شده از اولویت‌های اصلی مدنظر در نهضت ملی مسکن است که این موارد با بهره گیری از سازه‌های فولادی تامین می‌شود.

مالکی اظهار داشت: استفاده از فناوری‌های نوین و صنعتی سازی در صنعت ساختمان که در نهضت ملی مسکن نیز می‌تواند موثر باشد مورد حمایت وزارت راه و شهرسازی است.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی اقدامات لازم را برای جذابیت بهره گیری از سازه‌های فولادی در ساختمان سازی انجام می‌دهد و آمادگی دارد در زمینه افزایش استفاده از سازه‌های فولادی در صنعت ساختمان، با صنایع و سازمان‌های مرتبط همکاری و تعامل کند.

وی افزود: خوشبختانه صنعت فولاد کشور توسعه خوبی یافته است و در زمینه تولید محصولات صنعتی و سازه‌های فولادی نه تنها می‌توان نیاز کشور را رفع کرد بلکه امکان صادرات نیز وجود دارد.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده