تاریخ: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۲۷۱۷۱
عضو هیات مدیره صحا مطرح کرد؛

آمادگی صندوق صحا برای حمایت از شرکت‌های فن‌آور در حوزه نانو

‌می‌متالز - عضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های این مجموعه حمایت از شرکت‌های فن‌آور در حوزه نانو است، از آمادگی صحا برای حمایت از این شرکت‌ها خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «حمید وطن‌دوست» در جلسه با «علی‌اصغر نجیمی» رئیس گروه صنعت و بازار ستاد نانو، مدیران ستاد نانو، مدیران شرکت‌های صنایع پیشرفته حوزه نانو خدمات قابل ارائه صندوق به شرکت‌های صنایع پیشرفته من جمله تسهیلات با نرخ ترجیحی و صدور ضمانت نامه را بیان کرد.

در این جلسه شرکت‌هایی از حوزه نساجی، دارویی، قطعات خودرو و پلیمری و سایر حوزه‌های نانویی حضور داشتند که به تمامی سوالات مدیران صنایع پاسخ داده شد.

همچنین در این جلسه در خصوص برپایی پاویون ایران با حمایت‌های تسهیلاتی صحا و همراهی ستاد نانو و حضور موثر شرکت‌های نانو در نمایشگاه‌های بین‌المللی برنامه‌ریزی شد.

وطن‌دوستعضو هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در این نشست با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های این مجموعه حمایت از شرکت‌های فن‌آور در حوزه نانو است، از آمادگی صحا برای حمایت از این شرکت‌ها و تلاش در جهت تسهیل کردن حرکت رو به رشد صنعت نانو کشور خبر داد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده