تاریخ: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۲
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۲۸۰۰۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

مجتمع فولاد گهرزمین، تحول اقتصادی در منطقه ایجاد می‌کند

‌می‌متالز - استاندار کرمان گفت: فولاد گهرزمین، سرمایه‌گذاری بسیار بزرگی در بردسیر است که موجب تحول اقتصادی و اشتغالزایی قابل توجهی در منطقه می‌شود.

به گزارش می‌متالز، محمدمهدی فداکار چهارشنبه ۲۹ آذر در جلسه شورای اداری شهرستان بردسیر گفت: مردم از مسوولان انتظار خدمت دارند و شکر نعمت برای ما مسوولان، خدمت به مردم است لذا باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانست.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه وجود وحدت در شهرستان بردسیر، موجب رقم خوردن اتفاقات خوبی در این شهرستان شده است، افزود: توسعه در شهرستان بردسیر سرعت گرفته، اما نیازمند یکسری مراقبت‌ها بخصوص در حوزه فرهنگی است.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری بزرگی در شهرستان بردسیر انجام شده و در حال انجام است، از طرف دیگر زیرساخت‌های لازم باید ایجاد شود تا سرمایه‌گذار در منطقه حضور پیدا کند.

فداکار بیان داشت: در خصوص شرکت فولاد مشیز بردسیر یک سال درگیر مشکلات آن بودیم که خوشبختانه در نهایت واگذاری آن به شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در حال انجام است و بر این اساس مشکل کارکنان آن و گرفتاری اصلی مردم در این زمینه برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: فولاد گهرزمین یک سرمایه‌گذاری بسیار بزرگ در بردسیر است که موجب اشتغالزایی قابل توجهی در منطقه می‌شود، هم اکنون نیز بیش از یک هزار نفر اشتغالزایی جهت ساخت و ساز در این پروژه مشغول به کار هستند که امیدوارم تا اوایل سال ۱۴۰۴ این پروژه به بهره‌برداری برسد.

استاندار کرمان با اشاره به مشکل تعطیلی شرکت گونی‌بافی بردسیر، گفت: این شرکت ظرفیت خوبی در شهرستان بوده و نزدیک به ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است، لذا مقرر شد تا پیگیری لازم برای رفع مشکل آن انجام شود.

وی با اشاره به اینکه نهضت مسکن ملی در شهرستان بردسیر به خوبی در حال پیشرفت است، افزود: مدارس بخش گلزار نیز پیگیری شود تا مشکل مدارس کانکسی برطرف شود.

فداکار در خصوص خاموش کردن موتور پمپ‌ها، خاطرنشان کرد: مصرف آب در تابستان در صنایع و کشاورزی افزایش پیدا می‌کند و بهترین پیشنهاد جهت رفع این مشکل استفاده از انرژی‌های خورشیدی است.

استاندار کرمان ابراز داشت: یکی از مراکز تولید و پرورش مرغ تخم‌گذار استان در بردسیر قرار دارد که باید آن را توسعه داد و نیاز‌های استان و کشور را تامین کرد.

منبع: وزارت کشور

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده