تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۳۲۸۸۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن و روز مادر در تاصیکو برگزار شد

‌می‌متالز - همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، مراسم تقدیر از بانوان شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این مراسم که با حضور مدیرعامل، هیات مدیره و مدیران و پرسنل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین برگزار شد، «امیرحسین نادری» ضمن تبریک ایام به همه همکاران مخصوصا بانوان شرکت از تلاش مجموعه صدرتامین تقدیر کرد و گفت: همه ما در کنار هم برای یک هدف تلاش می‌کنیم و به فضل الهی توانسته‌ایم در شرق کشور کارخانه طلا را احداث کنیم که نتیجه‌ی آن رضایت دل مردم ایران و رفاه مردم منطقه را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: احداث کارخانه استحصال طلای تفتان از چند جنبه دارای اهمیت است، اول اینکه فلز طلا را در اقتصاد کشور با یک نقشه باز تعریف می‌کنیم که در حوزه‌های معدنی اقدام ویژه‌ای است و ویژگی شاخص دیگر این عمل، عرضه سهام این شرکت طلایی در بورس و بازار سرمایه به سهامداران است که مردم زیادی را در این شرکت سهیم خواهد کرد و در ادامه نیز تصمیم داریم طرح‌های توسعه‌ای تولید ۱۰۰۰ کیلوگرم، ۵۰۰۰ کیلوگرم و ۱۰۰۰۰ کیلوگرمی در سال را دنبال کنیم.

نایب رئیس هیات مدیره صدرتامین تشریح کرد: به فضل الهی، با تکنولوژی ایرانی و سرمایه‎‌گذاری ۵۵ میلیون دلاری موفق شدیم در بازه زمانی نسبتا کوتاهی، طی ۱۸ ماه این حرکت ارزشمند را به ثمر رسانیم و در حال حاضر با تلاش شبانه روز‌ی دوستان و همکاران که بصورت مستمر در سایت مشغول و پیگیر روند تکمیل پروژه هستند در حال پیشرفت هستیم.

امیرحسین نادری تاکید کرد: این پروژه برای همه ما یک امتحان است و باید با عزم و اراده دست به دست هم دهیم تا سربلند شویم، این کارخانه یادگار ارزشمندی در شرق کشور است که انشاءالله به زودی آثار و برکاتش نصیب همه مردم ایران خواهد شد.

وی در ادامه سخنان با تاکید بر رویکرد هلدینگ صدرتامین در اهمیت دادن به مردم بومی سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر پیشرفت فیزیکی پروژه مسوولیت اجتماعی و فرآیند استخدامی منحصر به فردی را در سیستان و بلوچستان اجرا کرده‌ایم و معتقدیم خروجی این سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی بومی، صنعتگران متخصصی خواهد بود که زنجیره انتقال دانش در منطقه را به وجود خواهد آورد.

مدیرعامل تاصیکو در ادامه با اظهار رضایت از اقدامات انجام شده و نتایج حاصله در پروژه نقره افزود: در حوزه معدن نقره نیز با تلاش دوستان پیشرفت خوبی داشته‌ایم و میزان با ارزشی از ذخایر نقره را شناسایی کرده‌ایم و انشالله در سال آینده بهره‌برداری را خواهیم داشت.

وی میزان کانسنگ نقره استخراجی از معدن را ۵۰۰۰۰ تن در سال اعلام کرد و این خبر مسرت‌بخشی برای مردم کشورمان است.

در ادامه جلسه به آغاز به کار مجدد پروژه احداث کارخانه استحصال طلا در کردستان، پس از مدتی توقف اشاره شد.

«امیرحسین نادری» با بیان اینکه طی دو سال گذشته برای تمام شرکت‌ها طرح توسعه‌ای برنامه‌ریزی شده است تشریح کرد: هر یک از طرح‌های توسعه فرصت‌های اشتغال است. در شرکت زغال سنگ طبس هم طی دو سال گذشته و با توجه به فرصت‌هایی که در اختیارشان قرار داده‌ایم شاهد پیشرفت و عملکرد خوبی از این شرکت بودیم، موضوع جالب توجه این بود که ۳۰ درصد از میزان تولید زغال در ایران طی زمان اورهال در این شرکت کاهش یافته است و این نشانگر این است که طبس قلب تولید زغال سنگ ایران، نقش قابل توجهی در تولید نیاز زغال‌ سنگ کشور دارد.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین در خصوص شرکت پشم شیشه ایران نیز بیان کرد: شرکت پشم شیشه در سال گذشته رکورد‌های خوبی از جمله رکورد تولید را داشته است و پروژه توسعه‌ای این شرکت متناسب با زمانبندی مشخص شده پیش می‌رود و انشاءالله در پاییز سال آینده شاهد افتتاح کارخانه جدید پشم شیشه خواهیم بود.

در ادامه مراسم ضمن بیان فضایل اهل بیت علیهم السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها و مولودی خوانی از بانوان شاغل در تاصیکو تقدیر شد.

مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن و روز مادر در تاصیکو برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده