تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۴۷
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۳۲۶۹۲۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
برای اولین بار؛

حضور شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان BIG ۵ Global ۲۰۲۳ Dubai

‌می‌متالز - نمایشگاه BIG ۵ Global به عنوان بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین رویداد در صنعت ساختمان، امسال نیز از ۱۳ لغایت ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ در کشور امارات برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، این رویداد امسال نیز در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۳ برای گردهم آمدن متفکران بزرگ صنعت ساختمان و با هدف بررسی روند‌های آینده، شبکه‌‍سازی ونوآوری در این صنعت برگزار شد و شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صدرتامین برای اولین بار در این نمایشگاه حضور یافتند.

این رویداد که در محل مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد بزرگ‌ترین و موثرترین رویداد صنعت ساختمان شناخته می‌شود که هر ساله به عنوان دروازه‌ای بین شرق و غرب میزبان بزرگ‌ترین شرکت‌ها، متخصصین، مهندسین ساخت و ساز و عمران از کشور‌های مختلف مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین، ترکیه، یونان و اتریش بوده است که در جهت متحد کردن جامعه جهانی، ارائه نوآوری، دانش، فرصت‌های تجاری پیشروی صنعت، رشد و موفقیت ذی‌نفعان این حوزه در خاورمیانه برگزار می‌شود.

در آذرماه ۱۴۰۲ با پیشنهاد شرکت اپیکو و موافقت شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، شرکت‌های لعابیران، خاک چینی ایران، کاشی سعدی، صنایع سرام آرا، پشم شیشه ایران و صنایع تولید پودر بندر امام در قالب یک پاویون با ارائه و معرفی نمونه محصولات تولیدی خود برای بازدیدکنندگان در راستای توسعه صادرت محصولات حضور‌شان را به نمایش گذاشتند.

تعداد بازدید : 2

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده