به گزارش میمتالز به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد و مرکز روابط عمومی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، این گزارش با عنوان گزارش عملکرد و فعالیت یکساله شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در دوره جدید منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ در مجلدی ۱۰۸ صفحهای تدوین و منتشر شده است.
بر اساس این گزارش، فعالیتهای بازرگانی، عملکرد واحد حقوقی، مرکز خدمات و تولید، واحد مالی و منابع انسانی، جزو محورهای چهارگانه گزارش سالانه شرکت خدمات عمومی فولاد ایران هستند.
در این گزارش دکتر سیدحجت کاظمی، مدیرعامل مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد، «پیشرفتها و اقدامات صورت گرفته» در این شرکت را به دلیل برخورداری از کادر و پرسنل «هماهنگ، همدل و تحولخواه» در شرکت خدمات عمومی فولاد ایران دانست.
همچنین حسین وجودی یزدی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در یادداشتی در ابتدای این گزارش نوشته است: با وجود محدودیتهای ناشی از مشکلات عدیده حقوقی سنواتی، عدم دسترسی به منابع مالی و حبس نقدینگی و سرمایه در گردش، تعطیلی واحد بازرگانی و..، موجبات فعالیت مجدد شرکت با فعالسازی کد نمایندگی مجتمع فولاد مبارکه، انعقاد قراردادهای همکاری با مشتریان عمده و مبادله تفاهمنامه با شرکتهای گروه با رویکرد همافزایی فعالیتها و تجمیع منابع درآمدی مستمر در چرخه مؤسسه صندوق فراهم شده است.
منبع: صندوق بازنشستگی فولاد