تاریخ: ۲۲ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۰۸
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۳۲۹۶۷۱
سرویس خبر : زمین شناسی

تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌های دالاهو و اکتشاف گروه صنایع و معادن غدیر امضا شد

‌می‌متالز - در مراسمی با حضور معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی فولاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین شرکت بین‌المللی فولاد تجارت دالاهو و شرکت اکتشاف معادن گروه صنایع و معادن غدیر امضا شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، این تفاهم‌نامه به امضای سلاسل، مدیرعامل شرکت دالاهو و کتال، مدیرعامل شرکت اکتشاف معادن گروه صنایع و معادن غدیر رسید و همکاری در اکتشاف و استخراج و سرمایه‌گذاری در معادن اسفندقه محور تفاهم‌نامه است.

پیمان نوشادی، معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در این مراسم، شرکت بین‌المللی توسعه و صنایع و معادن غدیر یکی از شرکای راهبردی صندوق فولاد عنوان کرد و گفت: معادن اسفندقه با توجه به ظرفیت فراوان، وجود عناصر معدنی کم‌نظیر مثل کرومیت، گارنت سبز، نیکل، منگنز و.. می‌تواند زمینه خیلی خوبی برای همکاری‌های طرفین باشد.

وی افزود: نگاه صندوق فولاد تحول در معادن اسفندقه و رسیدن این معادن به جایگاه اصلی خود است و به زودی قرارداد‌های اجرایی اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری این معادن با سرمایه‌گذاران بزرگ دارای اهلیت تخصصی و مالی منعقد خواهد شد.

کتال، مدیرعامل شرکت اکتشاف معادن گروه صنایع و معادن غدیر با اشاره به سابقه این شرکت و فعالیت آن در ۱۲ استان کشور گفت: شناخت خوبی از معادن اسفندقه دارم و قطعا همکاری با صندوق فولاد و شرکت دالاهو موجب افتخار ماست. از طرف دیگر ذی‌نفعان مجموعه ما نیز بازنشستگان نیرو‌های مسلح هستند و بنابراین هم مجموعه ما و هم صندوق فولاد برای بازنشستگان خود ارزش افزوده ایجاد می‌کنند.

سلاسل، مدیرعامل شرکت دالاهو نیز گفت: ما اهتمام ویژه‌ای برای توسعه و شکوفایی معادن اسفندقه داریم و امیدواریم برای تحقق این هدف شاهد نهایی شدن قرارداد اجرایی در این خصوص باشیم.

وی افزود: از همکاری با شرکت غدیر استقبال می‌کنیم و امیدواریم همکاری‌های طرفین توسعه یابد.

منبع: صندوق بازنشستگی فولاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده