تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۳۹
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۳۲۹۰۷۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

گزارش عملکرد سالانه شرکت خدمات عمومی فولاد ایران منتشر شد

‌می‌متالز - مرکز روابط عمومی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در گزارشی فعالیت‌های این شرکت را در ۱۲ ماهه اخیر منتشر کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد و مرکز روابط عمومی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، این گزارش با عنوان گزارش عملکرد و فعالیت یک‌ساله شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در دوره جدید منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ در مجلدی ۱۰۸ صفحه‌ای تدوین و منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، فعالیت‌های بازرگانی، عملکرد واحد حقوقی، مرکز خدمات و تولید، واحد مالی و منابع انسانی، جزو محور‌های چهارگانه گزارش سالانه شرکت خدمات عمومی فولاد ایران هستند.

در این گزارش دکتر سیدحجت کاظمی، مدیرعامل مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی فولاد، «پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته» در این شرکت را به دلیل برخورداری از کادر و پرسنل «هماهنگ، همدل و تحول‌خواه» در شرکت خدمات عمومی فولاد ایران دانست.

همچنین حسین وجودی یزدی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت خدمات عمومی فولاد ایران در یادداشتی در ابتدای این گزارش نوشته است: با وجود محدودیت‌های ناشی از مشکلات عدیده حقوقی سنواتی، عدم دسترسی به منابع مالی و حبس نقدینگی و سرمایه در گردش، تعطیلی واحد بازرگانی و..، موجبات فعالیت مجدد شرکت با فعال‌سازی کد نمایندگی مجتمع فولاد مبارکه، انعقاد قرارداد‌های همکاری با مشتریان عمده و مبادله تفاهم‌نامه با شرکت‌های گروه با رویکرد هم‌افزایی فعالیت‌ها و تجمیع منابع درآمدی مستمر در چرخه مؤسسه صندوق فراهم شده است.

منبع: صندوق بازنشستگی فولاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده