تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۵
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۳۲۹۰۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فاصله گرفتن "سبهان" از عملکرد دوره مشابه سال گذشته؛

درآمد‌های سیمان بهبهان در آذرماه کلوخه شد

‌می‌متالز - شرکت سیمان بهبهان میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازا صادراتی به دست آورد نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان بود که این مبلغ در مقایسه با ماه گذشته ۷۵ درصد کاهش را به دنبال داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان بهبهان در گزارش آذرماه سال جاری درآمد عملیاتی که از فروش محصولات در کارنامه مالی خود به ثبت رساند برابر با ۶۳ میلیارد تومان بود. درآمد تجمیعی این شرکت سیمانی از ابتدای سال مالی تا پایان نهمین ماه سال جاری ۷۵۴ میلیارد تومان به ثبت رسید.

درآمد ماهانه "سبهان" با فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور به ثبت رسیده است. البته عمده‌ترین درآمد آن در بازار‌های داخلی با حدود ۵۱ میلیارد تومان صورت گرفته که در واقع ۸۱ درصد از کل درآمد‌های ماهانه را در برمی‌گیرد.

درآمد‌های سیمان بهبهان در آذرماه کلوخه شد
مابقی درآمد‌های "سبهان" نیز از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آمد که نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان بود، همچنین گفتنی است که کلیه فروش محصول سیمان "سبهان" از طریق بورس کالای ایران انجام خواهد شد و هیچ‌گونه فروش سیمان خارج از بورس کالای ایران صورت نمی‌پذیرد.

روند نزولی درآمد "سبهان" در آذرماه ۱۴۰۲

درآمد ماهانه "سبهان" از فروش محصولات خود، در مقایسه با آبان ماه در روند نزولی قرار گرفت برای دومین ماه متوالی به کاهش همراه شد. این ریزش درآمدی در مقایسه با ماه گذشته برابر با ۳۴ درصد بود و این شرکت سیمانی نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته، ۱۶ درصد کاهش را تجربه کرده است.

درآمد‌های سیمان بهبهان در آذرماه کلوخه شد
عمده‌ترین درآمد حاصل از فروش محصولات سیمان بهبهان در آذرماه ۱۴۰۲ مربوط به محصول «سیمان تیپ ۵ پاکتی» در بازار داخلی با ۳۰ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان تعلق گرفت. تنها محصولی که در بازار صادراتی توسط سبهان به فروش رسید و از آن سب درآمد کرد متعلق به کلینکر با مبلغی نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان بود.

مقدار فروش محصولات "سبهان" در نهمین ماه سال جاری ۵۶ هزار و ۳۷۷ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخلی و صادراتی به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۳۳ درصدی همراه بود. از طرفی پرفروش‌ترین محصول این شرکت در اختیار «سیمان تیپ ۵ پاکتی» با ۲۵ هزار و ۹۳۳ تن بود.

درآمد‌های سیمان بهبهان در آذرماه کلوخه شد
همان‌طور که در متن فوق مطالعه کردید شرکت سیمان بهبهان میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازا صادراتی به دست آورد نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان بود که این مبلغ در مقایسه با ماه گذشته ۷۵ درصد کاهش را به دنبال داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده