تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۵۰
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۲۹۱۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان قزوین خبر داد؛

ارسال بیش از ۳ هزار پرونده تخلف صنفی به تعزیزات قزوین

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان قزوین از ارسال سه هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف صنفی استان در ۹ ماه سال‌جاری از سوی بازرسان این اداره کل به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «محسن رستمی» مدیرکل صمت استان قزوین روز یکشنبه در جلسه کارگروه اصلی تنظیم بازار استان که به ریاست «محمدمهدی اعلایی» استاندار و «علی رحمانی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین تشکیل شد، اظهار کرد: سه هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف صنفی استان در ۹ ماه سال‌جاری از سوی بازرسان این اداره کل به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که بازرسان اداره کل صمت از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ هزار و ۸۰۵ مورد بازرسی از اصناف سطح استان را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گفته مدیرکل صمت استان قزوین، ستاد تنظیم بازار استان قزوین از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ جلسه برگزار کرده که طی آن ۲۳۴ مصوبه در حوزه تامین، توزیع و نظارت بر بازار داشته است.

وی با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۵۱۵ فقره شکایت در سامانه سیمبا، تاکید کرد: تشکیل جلسه هماهنگی خدمات سفر و نظارت بر واحد‌های تامین کننده ارزاق عمومی و خدماتی ایام پایانی سال نیز با حضور اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی ذیربط صورت گرفته است.

رستمی مدیرکل صمت استان قزوین پیگیری مصوبات جلسه گذشته، طرح دستور العمل خدمات سفر، ارایه گزارش اتاق اصناف مرکز استان در خصوص روند بازرسی از واحد‌های صنفی، ارائه آخرین آمار بازرسی و نظارت بر کالا‌های غیر اساسی، ارایه گزارش مسکن و راه شهرسازی در خصوص مصوبات شورای عالی مسکن، ارایه گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان از آخرین وضعیت تامین، توزیع و نظارت بر کالا‌های اساسی و گزارش اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص بازرسی‌های انجام شده و روند رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده از جمله دستور جلسه امروز خواهد بود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده