تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۰۳
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۳۲۹۳۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شورا‌های اتاق ایران مطرح کرد

دفاتر خدمات کسب‌وکار در اتاق‌های کشور راه‌اندازی شود

‌می‌متالز - علی چاغروند، معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شورا‌های اتاق ایران در نشست شورای روسای اتاق‌های سراسر کشور، پیشنهاد کرد: دفاتر خدمات کسب‌وکار در اتاق‌های کشور راه‌اندازی شود.

به گزارش می‌متالز، پیدا کردن راهکار‌های افزایش سطح خدمات اتاق‌ها به اعضای خود در راستای عضویت فراگیر، موضوعی بود که از سوی علی چاغروند، معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شورا‌ها تشریح شد.

او ضمن تأکید بر ضرورت حرکت اتاق‌های سراسر کشور به سمت خدمات‌محوری، نگاهی به آنچه در اتاق‌های دیگر کشور‌ها صورت می‌گیرد، داشت.

بر اساس اظهارات او یکی از نقاط ضعف فعلی اتاق‌های سراسر کشور این است که بسته خدمات منسجمی برای تقویت و رشد واحد‌های بخش خصوصی در سطح کوچک و متوسط ندارند. همچنین نیازسنجی لازم انجام نشده تا بر اساس خواسته اعضا، خدمات جدید تعریف شود.

به اعتقاد چاغروند در مسیر بهبود خدمات لازم است منابع و توانمندی‌ها و خدماتی که امروز ارائه می‌شود را ا‌ولویت‌بندی کنیم و این اولویت‌بندی به نظام‌مند شدن امور کمک می‌کند.

او از ایجاد کمیته مدیریت خدمات به ریاست معاونت کمیسیون‌ها، مجامع و شورا‌ها و مدیریت فاوای اتاق ایران با همکاری سایر واحد‌ها خبر داد و گفت: این کمیته، اردیبهشت سال جاری شکل گرفت و در تلاش است ساختار خود را بر اساس اولویت‌ها، نیاز‌ها و منابع موجود شکل دهد؛ در واقع سعی دارد به کمک هم‌افزایی سطح خدمات‌دهی اتاق‌ها با اعضا را بالا ببرد.

به باور معاون کمیسیون‌های اتاق ایران، ایجاد باشگاه بازرگانان، شرکت مدیریت صادرات، راه‌اندازی شرکت نمایشگاه‌های اتاق ایران، پلتفرم B۲B بین‌المللی مجموعه نمونه‌های قابل اجرای خدمات‌رسانی در اتاق ایران و راه‌اندازی کلینیک‌های مشاوره به کسب‌وکار‌ها و پنجره واحد فیزیکی کسب‌وکار نمونه‌های قابل اجرا در اتاق‌های استانی هستند.

چاغروند لازمه افزایش سطح خدمات را ایجاد دفتر خدمات کسب‌وکار در اتاق ایران و اتاق‌های استانی دانست.

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

عناوین برگزیده