تاریخ: ۲۰ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۲۹۶۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور معاون وزیر صمت؛

یک واحد صنعتی تولید آداپتور برق در شهرکرد به بهره‌برداری رسید

‌می‌متالز - همزمان با سفر معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان چهارمحال و بختیاری، واحد صنعتی تولید آداپتور برق در شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، صبح امروز چهارشنبه، واحد صنعتی آداپتور برق و تصفیه آب با حضور «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در شهرک صنعتی شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

«فضل‌الله رحمتی» مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه مراسم افتتاح این واحد تولیدی، گفت: این واحد صنعتی روزانه ۸۰۰ نوع ترانسفرماتور و اداپتور تصفیه آب را تولید و روانه بازار می‌کند و سالانه ۱۵۰ هزار قطعه آداپتور تصفیه آب و ۸۰ هزار قطعه ترانس‌های تغذیه تولید می‌شود.

وی افزود: مساحت این کارگاه صنعتی ۳۵۰ مترمربع است که با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریالی واحد چرخه تولید شده است.

به گفته مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری، در مجموع ۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با راه اندازی این واحد صنعتی مشغول به کار شده‌اند.

رحمتی همچنین گفت: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی ۳۰ درصد قطعات مورد نیاز این بخش در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود.

برپایه این گزارش، «فرشاد مقیمی» معاون معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری، از تعدادی از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی این استان بازدید کرد.

چهارمحال و بختیاری ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب دارد که هم‌اکنون ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی استان آمادگی واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی مختلف وجود دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده