تاریخ: ۲۰ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۳۲۹۶۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توانمندسازی اقتصادی بانوان کارآفرین

‌می‌متالز - در نشست «توانمندسازی بانوان کارآفرین» که به همت معاونت توسعه خدمات کسب‌وکار با همکاری موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران برگزار شد، ضمن معرفی خدمات اتاق تهران، از بخش جدید معرفی توانمندی‌های بانوان کارآفرین عضو که در سایت اتاق تهران طراحی و راه‌اندازی شده‌است، رونمایی شد.

به گزارش می‌متالز، معاونت توسعه خدمات کسب‌وکار اتاق تهران با دعوت از بانوان کارآفرین عضو، علاوه‌بر معرفی خدمات اتاق تهران از آن‌ها درخواست کرد که اطلاعات شرکت‌های خود را از قبیل لوگوی شرکت، تصاویر محصولات و آدرس وب‌سایت برای معرفی و شبکه سازی به این معاونت ارائه کنند.

معاون توسعه خدمات کسب‌وکار اتاق تهران در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه ۸‌هزار عضو از ۳۳‌هزار عضو اتاق بازرگانی تهران بانوان کارآفرین و فعال اقتصادی هستند، ادامه داد: از این ۸‌هزار عضو، ۲۵۰۰نفر دارای کارت بازرگانی و سایرین دارای کارت عضویت هستند. به گزارش روابط‌عمومی اتاق تهران، محمودرضا طاهری در ادامه به خدمات اتاق تهران به اعضا از جمله خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های بیمه، مالیات، امور بانکی و گمرکی اشاره کرد و از بانوان فعال و کارآفرین دعوت کرد که از این خدمات بهره برداری کنند. او همچنین از پنجره واحد فیزیکی کسب‌وکار که در اتاق تهران استقرار یافته، به‌عنوان یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده به اعضا یاد کرد و افزود: در این واحد خدمات شروع کسب‌وکار با صرف کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود و شایسته است که اعضا از این امکان استفاده کنند.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده