تاریخ: ۲۰ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۲۹۶۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دورنمای مطلوبی از اقتصاد کشور وجود ندارد

‌می‌متالز - رئیس اتاق زنجان در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی این استان که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با اشاره به مشکلات عدیده فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف تولید، صنعت، صادرات و... گفت: تیم اقتصادی دولت باید نسبت به مسائل اقتصادی، اطلاعات دقیق و کامل داشته‌باشد.

به گزارش می‌متالز، صمد یوسفی‌اصل با اشاره به اینکه عمده مسائل تولید و صنعت به‌صورت مکرر در جلسات، نشست ها، همایش‌ها و برنامه‌های مختلف مطرح شده‌است، تصریح کرد: اقتصاد و جریان آن دارای یک استاندارد معین بوده و ریل گذاری مشخصی دارد که الگوبرداری از کشور‌های توسعه‌یافته و صنعتی نیز ازجمله محور‌های آن است. او با بیان اینکه در حال‌حاضر دورنمای مطلوبی از اقتصاد در کشور وجود ندارد، ابراز کرد: فعالان اقتصادی دارای مشکلات بسیار عدیده‌ای هستند که یکی از آن‌ها بخشنامه‌های خلق‌الساعه و بسیار زیاد است. رئیس اتاق زنجان اظهار کرد: بخشنامه‌های خلق‌الساعه مشکلات فراوانی برای فعالیت‌های اقتصادی ایجاد می‌کند؛ درحالی‌که برای صدور هر بخشنامه‌ای در حوزه اقتصاد باید نظرات و ایده‌های انجمن‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف اقتصادی به‌صورت کامل درنظر گرفته شود.

یوسفی‌اصل ادامه داد: درخواست مشخص ما این است که زمانی‌که بخشنامه‌ها صادر می‌شود، یک بازه زمانی مشخص برای اجرای آن درنظر گرفته شود تا واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بتوانند خود را با شرایط آن، تنظیم کنند.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده