تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۱۹
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۳۳۰۱۹۱
سرویس خبر : محیط زیست
معاون وزیر صمت:

ایمنی در معادن باید مورد توجه قرار گیرد

‌می‌متالز - رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی (ایمیدرو) با تاکید بر ایمنی در معادن گفت: معدن داری و معدن کاری بسیار سخت است و حفاظت از سلامت نیروی کار خیلی اهمیت دارد و با جا‌های دیگر بسیار متفاوت است.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا موثقی‌نیا روز سه‌شنبه در همایش هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحد‌های تابعه ایمیدرو، اظهار داشت: سختی کار در معادن بسیار است و نیاز به مدیریت دارد.

وی افزود: در معادن زغال سنگ سختی کار را از نزدیک دیده‌ایم و کم‌ترین کار توجه به نیاز‌های نیروی کار است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی (ایمیدرو) با بیان اینکه باید برای ایمنی معادن باید سرمایه‌گذاری و هزینه شود گفت: سطح ایمنی و بهداشت کار در معادن بسیار مهم است و هر سال باید شاهد ارتقا باشم.

وی ابراز داشت: هزینه‌کرد در طرح‌های ارتقای سطح عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت‌های تابعه جزو آخرین شاخص است بر روی بحث‌های هزینه هیچ حساسیتی جایز نیست؛ چون پای سلامتی نیروی کار مطرح است.

همایش هفتمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحد‌های تابعه ایمیدرو با هدف ارتقای سطح عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت‌های تابعه و در نهایت تحقق چشم‌انداز "هدف صفر" در سطح مجموعه ایمیدرو، در حال برگزاری است.

در این همایش، از ۲۷ واحد که دارای سطح عملکرد عالی و خوب بودند با حضور محمدرضا موثقی‌نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل این سازمان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده