تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۱۴
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۳۳۰۶۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان سمنان اعلام کرد؛

تخلفات اصناف استان سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان سمنان اعلام کرد که طی ۱۰ ماهه سال جاری شاهد کاهش ۱۰ درصدی پرونده تخلفات اصناف در سراسر استان بوده‌ایم.

به گزارش می‌متالز، «یادگار احمدی» مدیرکل صمت استان سمنان ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بهمن ماه و اسفندماه سال جاری و در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال فراهم شده است.

وی افزود: طی ده ماهه ابتدایی امسال بازرسی و نظارت بر اصناف در حدود ۱۱۱ درصد رشد داشته است و طی این بازرسی‌های انجام شده شاهد کاهش ۱۰ درصدی پرونده‌های تخلف در حوزه اصناف بودیم.

دبیر کارگروه تنظیم بازار سمنان بیان کرد: در ماه‌های پایانی سال نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی طی گشت‌های مشترک و با حضور دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی دنبال خواهد شد و بازار و فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی در این ایام رصد خواهد شد.

وی درباره تأمین اقلام مورد نیاز مردم استان اینگونه توضیح داد: از ابتدای امسال در حدود ۱۱۷ تن گوشت قرمز منجمد و ۴۲۳ تن مرغ منجمد بمنظور تنظیم بازار در سطح عرضه و خرده فروشی توزیع شده است و طی یک ماه گذشته حدود ۱۶ تن گوشت گرم گوساله طی سه نوبت توزیع در استان توزیع شده است.

احمدی همچنین گفت: در بحث ذخیره سازی کالا‌های اساسی کمبودی در استان نداریم و در حدود ۲۳۰ تن مرغ منجمد، ۶۲ تن گوشت قرمز منجمد، شش هزار تن برنج و دو هزار و ۴۰۰ تن شکر در انبار‌های ذخیره سازی کالا‌های اساسی موجود است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده