تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۰۷
بازدید: ۵۰
کد خبر: ۳۳۱۲۴۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
نسبت به دوره مشابه سال گذشته؛

جهش ۹۸ درصدی درآمد‌های "خودرو"

‌می‌متالز - میزان درآمدی که شرکت ایران‌خودرو در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت ایران‌خودرو با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار و ۱۶۵ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۸۰ هزار و ۴۸۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری نشان داد که محصولات خود را خوب به فروش میرساند.

جهش ۹۸ درصدی درآمد‌های
میزان درآمدی که شرکت ایران‌خودرو در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت خودروساز از فروش محصولات خود به درآمد ۲۴ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۹۸ درصدی همراه بود، همچنین "خودرو" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۰ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

جهش ۹۸ درصدی درآمد‌های
بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که این خودروساز آبی‌پوش در دی‌ماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای گروه پژو بود که از فروش آن‌ها به درآمدزایی ۶ هزار و ۵۸۰ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش این محصولات کسب کرد ۲۷ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد. محصولات دیگری که توسط ایران‌خودرو به فروش رسید عبارت است از رانا، دنا، گروه سمند، تارا، هایما و گروه قطعات و لوازم که دراین‌بین «گروه قطعات و لوازم» با کسب درآمد ۶ هزار و ۵۶۷ میلیاردتومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

جهش ۹۸ درصدی درآمد‌های

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده