تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۴
بازدید: ۴۷
کد خبر: ۳۳۱۸۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان فارس مطرح کرد:

ضرورت اولویت‌دهی به افزایش ظرفیت تولید واحد‌های صنعتی

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان فارس یکی از اولویت‌های این اداره‌کل را کمک به افزایش ظرفیت تولید واحد‌های صنعتی و تکمیل زنجیره تولید عنوان کرد.

به گزارش می‌متالز، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور «حسن شیخ‌نیا» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، «حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس، «سیدمسعود عظیمی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، «فرهاد سعدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آباده؛ سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی یک واحد تولید فرآورده‌های بتنی در آباده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ایزدی مدیرکل صمت استان فارس در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این واحد تولیدی در زمینه تولید بتن سیال معمولی فعالیت خواهد کرد، گفت: واحد تولیدی بتن شرکت کارا بتن آپادانا در شهرک صنعتی شهرستان آباده با میزان سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال ظرفیت سالیانه ۱۵۰ هزارتن بتن و اشتغال ۱۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

وی با تأکید بر اینکه این چنین واحد‌هایی با کاربرد ساختمان‌سازی نقش مهمی در استحکام ابنیه دارد، افزود: بهره‌برداری از واحد‌های تولیدی و صنعتی و صنایع معدنی ضمن ایجاد اشتغال رونق تولید را نیز به همراه دارد، لذا در کنار راه‌اندازی واحد‌های جدید، افزایش ظرفیت تولید واحد‌های صنعتی و تکمیل زنجیره تولید هدف‌گذاری شده و در اولویت برنامه‌ها است.

مدیرکل صمت استان فارس با تأکید بر لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر، فرصت مناسبی است تا با افتتاح طرح‌ها مجموعه فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانیم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده