تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۳۱
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۳۱۴۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان اردبیل اعلام کرد؛

تحقق ۶۸ درصد تعهد اشتغال حوزه صنعت و معدن استان اردبیل

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان اردبیل از تحقق حدود ۶۸ درصدی تعهد ایجاد اشتغال در حوزه‌های صنعت و معدن این استان در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «مسعود ایرانی» مدیرکل صمت استان اردبیل، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تعهد اشتغال ۱۴۰۲ استان اردبیل ایجاد چهار هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در حوزه‌های صنعت و معدن بود که در هفت ماه گذشته بیش از تعهد مورد نظر تحقق یافت.

وی افزود: امسال بیش از سه هزار فرصت شغلی در مجموع با تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های صنایع، معادن و صنوف تولیدی ایجاد و در سامانه رصد اشتغال کشوری ثبت شده که در صورت لزوم قابلیت راستی‌آزمایی دارد.

مدیرکل صمت استان اردبیل افزود: امسال ۱۰ واحد راکد صنعتی دارای ظرفیت اشتغال ۹۶ نفر و ۱۰ واحد راکد معدنی دارای ظرفیت ایجاد ۴۰ فرصت شغلی جدید نیز با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال احیا شد و به چرخه تولید بازگشت که تاثیر قابل توجهی در راستای رونق اشتغال و اقتصاد منطقه خواهد داشت.

ایرانی همچنین گفت: افزون بر یک هزار واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی موجود نقش غیرقابل انکاری در بحث اشتغال‌زایی دارند و با توجه به ظرفیت‌های موجود تا پایان سال باقی مانده تعهد اشتغال استان اردبیل را محقق خواهند کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده