تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۷
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۳۳۲۰۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان سمنان خبر داد:

بهره‌برداری ۲۷ طرح صنعتی در استان سمنان طی دهه فجر

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان سمنان اعلام کرد که طی ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال ۲۷ طرح معدنی و صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش می‌متالز، «یادگار احمدی» مدیرکل صمت استان سمنان، با بیان اینکه طی ایام الله دهه مبارک فجر امسال ۲۷ طرح معدنی و صنعتی در استان به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: این طرح‌ها تحول بسیار خوبی را در زمینه تولید استان ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای این طرح‌ها حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، افزود: یک هزار و ۷۰۰ شغل مستقیم با بهره برداری از این واحد‌ها و طرح‌های صنعتی و معدنی در استان سمنان ایجاد می‌شود.

مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه این واحد‌های صنعتی و معدنی در نقاط مختلف استان هم وجود دارند، اظهارکرد: سه طرح صنعتی بزرگ و مهم نیز در سراسر استان سمنان طی ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار میلیارد ریال برای این طرح‌ها سرمایه گذاری صورت گرفته است، ابراز کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها ۵۰۰ شغل مستقیم در استان ایجاد می‌شود.

احمدی با بیان اینکه این مگا پروژه‌ها در زمینه صنعت، معدن و فرآوری معدنی در استان سمنان راه‌اندازی خواهند شد، گفت: چشم انداز اقتصادی استان سمنان با افتتاح این طرح‌ها روشن است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده